Blodpropp og Klexane.

Knøttemor:-)

Andre møte med forumet
Hei! Lurer på om d er flere her inne som har hatt blodpropp noen gang og bruker/har brukt Klexane-sprøyter...

Jeg fikk massive blodpropper i lungene sommeren 2010. Ble gravid i april 2011 og måtte bruke sprøytene hele graviditeten.. Denne gangen tenkte jeg jeg var så heldig å slippe unna i og med at d er så lenge siden,men den gang ei! I'm back on them..
Nysgjerrig på om flere har erfaringer? :)

Heia. Har ikke blodpropp, men skal bruke fragmin sprøyter frem til uke 24... er nå snart i uke 11. Er ikke noe gøy, men er jo verdt det :) magen min er helt klumpete og blå... hva er dine erfaringer?

Jeg tar albyl-e, men det er for å forsøke å forebygge ny preeklampsi og hellp :(

Sniker fra desember-forumet her;) Jeg hadde blodpropp for mange år siden og står på fragmin mens jeg er gravid. Gjorde det forrige svangerskap også.

Har helt glemt at jeg skrev dette jeg.... xsmile8 Veit ikke helt hva jeg ville med d heller, kanskje bare å se at jeg ikke er alene... xsmile5
Var på kontroll hos jordmor i dag, spennende! Siden vi har flyttet siden sist var d jo første gang jeg møtte ho. Hadde absolutt ingenting å være nervøs for! Kjempehyggelig dame, vi prata masse i en hel time xsmile9
Og ho fant hjertelyden! :dance008 Kjente d hjalp veldig, siden jeg sist fant ut at jeg var gravid når jeg skulle sette inn spiral.. "Skal bare ta en ultralyd for å sjekke at alt er i orden jeg da.." "Neimen her blir d ingen spiral unge dame, de er jo allerede gravid!" :scared001 hehe... Så da hadde jeg liksom hørt lyden fra starten av!
Godt å vite nå, 16 uker på vei, at d er liv der inne :greet025

Back
Topp