blodprøvesvar i dag

bettina2010

Flørter med forumet
Hcg var 145 - 15 dager etter uttak...

Litt lavt i forhold til sist, da var det 794 17 dager etter uttak (men da trodde gyn at det var tvillinger siden det var så høyt).

Tror dere 145 er ok? Graviditetstesten i dag var sterkere, og har tatt ny blodprøve, så håper utviklingen går riktig vei...

Men er en smule betenkt...

Noen som har hatt så lave nivåer og som det har gått bra med?

ORIGINAL: Chumalunga

Det er helt sikkert i orden. Det er jo enorm variasjon i normalen for hcg nivåer, både fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap, så det trenger ikke å bety noe som helst at du sammenlikner. Kos deg med svangerskapet og prøv å tenke at dette kommer til å gå bra! [:)][:)][:)]

Takk for oppmuntring! [:)]

ORIGINAL: Nesing

145 på rugedag 13 er jo slett ikke lavt. Helt fin verdi, det! Satser på god stigning videre fremover. Hadde selv over 300 på samme rugedag, da var det to i magen, men ofte er det helt uvesentlig om det er en eller to i magen i forhold til verdien. Man kan ha høye verdier med én i magen, lave verdier med to i magen. Det variererer stooooooort! [:D][;)]

Takk for det, [:)] men det er ikke rugedag 13. Men 15 dager etter uttak (uttak mandag og blodprøve tirsdag to uker senere...) Men ser jo av tabellen til Chamalunga at det skal være ok! [:D]

Blir spennende å høre resultatet i morgen![:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Her kan du se en tabell med gjennomsnittsøkning fra dag til dag - som du ser ligger du i det øvre skiktet!

http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm

Ifølge tabellen så blir det dag 17 (den måler dager etter at el-sprøyten ble satt), og da er jeg faktisk ganske på snittet med mine 145. Snittet er 132! Det virket jo lovende! [:D]

Men er jo som Nesing sier veldig individuelt og det er jo utviklingen som teller, så grugleder meg til i morgen! [:)]

ORIGINAL: bettina2010

145 på rugedag 13 er jo slett ikke lavt. Helt fin verdi, det! Satser på god stigning videre fremover. Hadde selv over 300 på samme rugedag, da var det to i magen, men ofte er det helt uvesentlig om det er en eller to i magen i forhold til verdien. Man kan ha høye verdier med én i magen, lave verdier med to i magen. Det variererer stooooooort! [:D][;)]

Takk for det, [:)] men det er ikke rugedag 13. Men 15 dager etter uttak (uttak mandag og blodprøve tirsdag to uker senere...) Men ser jo av tabellen til Chamalunga at det skal være ok! [:D]

Blir spennende å høre resultatet i morgen![:)]

Jo, DIN rugedag 13. 15 dager etter uttak (regner med du hadde innsett to dager etter uttak du også). Det er det samme. Du er jo ikke ruger så lenge ikke egg er satt inn [;)] (da ligger eggene i rugekassen på lab´en).

Ho ho, du har jo selvsagt helt rett! [:D]

Det føyer seg inn i rekken av surr fra min side de siste dagene. I går glemte jeg å kjøre av motorveien når jeg skulle hente i barnehagen og svarte fullstendig på trynet på en mail fra en kollega som egentlig var krystallklar. Jaja...

Jeg får ta det positivt og se på det som graviditetstegn...[:)][;)]

Krysser fingre og tær for stigning i hcg'n.

Hihi, jepp, "ammetåken"/graviditetståken kan slå inn når som helst, den [;)]. Har den til dels enda, jeg. Over 3 år etter at ammingen ble avsluttet..... Mulig jeg ikke kan bruke det som unnskyldning mer nå [8D]. Kjempespennende dette altså! Krysser fingre og tær for fin stigning fremover. Når er det UL? [:)][:)]

Tusen takk for det! [:)]

Jeg har faktisk hørt at man aldri kommer opp igjen på samme intelligensnivå etter graviditet og amming. [8D] Ganske nedslående i så fall. [8|] Men så har vi i alle fall noe å skylde på! [;)]

Blir UL mandag om to og en halv uke. Men vurderer faktisk å ta en privattime hos jordmor før den tid. Tenkte når det var 6 uker, forstår det er mange som ser et bankende hjerte da. Men det er kanskje litt voldsomt... En smule utålmodig kan du si... [:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Krysser fingre og tær for stigning i hcg'n.

Tusen takk for det Bobbo! [:)]

Back
Topp