Har dere tatt disse nå?
Jeg skal inn på torsdag morgen å ta prøvene..
Hvor lang tid tar det å få svar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja, måtte svare på noen spørsmål og søke om fødeplass. I tillegg ville legen ta blodtrykk og sjekke mandler før blodprøvenMåtte dere ha legetime samtidig for å få ta blodprøver?! Her må jeg det og det er uforståelig for meg hvorfor jeg må innom den j... møkkavikarlegen hver gang det er noe småtteri som en enkel blodprøve![]()
Fikk ikke du skifte lege?Han udugelige der skal ikke få søke fødeplass for meg. Han kan jo ikke norsk og forstår null niks og nada... Håper jm kan søke til uka istedet..
En lege som ikke kan norsk?? Hjelpes megHan udugelige der skal ikke få søke fødeplass for meg. Han kan jo ikke norsk og forstår null niks og nada... Håper jm kan søke til uka istedet..
Fikk ikke du skifte lege?![]()

må holde ut med ham heeelt til neste år..... Gjør meg så frustrert. Han kan velte alt for meg mtp nav og aktivitetsplikt/behandling evt søknad om aap når den tid kommer

En lege som ikke kan norsk?? Hjelpes meg![]()
Meld han inn til fylkeslegen. Jeg meldte en turnuslege på legevakten da han var utrolig frekk. Fikk brev etter 2 uker og legevakten måtte gjøre rede for seg og de hadde samtaler med de og jeg fikk et brev med beklagelse. Ville sendt bekymringsmelding og bedt om ny lege.Ja det kan du si.. sliter skikkelig med kommunikasjonen. Han forstår ikke meg og hva jeg sier og jeg forstår ikke han. Han sier mest ja og vet ikke..... Såååå frustrerende
Meld han inn til fylkeslegen. Jeg meldte en turnuslege på legevakten da han var utrolig frekk. Fikk brev etter 2 uker og legevakten måtte gjøre rede for seg og de hadde samtaler med de og jeg fikk et brev med beklagelse. Ville sendt bekymringsmelding og bedt om ny lege.
Jeg tok blodprøver i går. Aner ikke når jeg får svar.Har dere tatt disse nå?