Blodprøver

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Ettersom jeg hadde min første svangerskapskontroll i går, så måtte man ta blodprøver. Måtte da tilbake dit idag, siden blodprøver ikke kunne ligge over natta.

Så idag var dagen. De tok hele 6 Glass med blod!?!? Herregud, trodde de skulle stjele alt blodet mitt jo :P

Tok de så mange av dere også?

har ikke vært hos legen enda. men forje svangerskap måtte jeg ta blodprøve 2 ganger. for de klarte å miste blodet mitt !!! :O Jeg HATER blodprøver! det føltes ut som om de tappet meg tør :P haha

Ohh! Føltes sånn for meg også idag.. Og selvfølgelig måtte hun stikke meg to ganger, for sprøyta datt ut av åra! Fyttirakker'n!! :D

Jeg må ligge. Jeg besvimer av sprøyter og blodprøver! :P Så de får ta det de trenger men ikke mer! Tar de blodprøve hver gang?

-Taster fra appen-

Det er bare blodprøve en gang (med mindre de mister blodet ditt :P)
Men man blir stikki i fingern hver gabg for å måle blodprosent og sånn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er bare blodprøve en gang (med mindre de mister blodet ditt :p)
Men man blir stikki i fingern hver gabg for å måle blodprosent og sånn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det skal jeg overleve!

det stemmer at første gangen tar man ganske mange bl.prøver, blir mindre etterhvert;)

Skjønner ikke helt hva de skal med 6 glass nei.. Men, husk at hvert glass inneholder 6-9 ml, og i kroppen har du maange liter, så dette er bare en dråpe i havet ;)

Kan ikke huske noen stikking i fingrer... ?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

tok tre glass her, var i går..

Jeg har blitt så vandt til å bli stukket hver gang jeg er hos en lege, så er ikke like stress lenger:-D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har bare blitt tatt en blodprøve av, for å måle hcg etter blødning. Legen sa at alle de andre testene skal gjøres i uke 12, så første svangerskapskontroll bestod egentlig bare av prating og at han sjekka blodtrykket.

Skal å ta blodprøver om 30min! :'(
Gruuer meg! Pleier å bli så dårlig.
Begynte å spy bare av å lese hvor mye blod de hadde stjelt av dere :-O og jeg spyr ikke lett!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er rhesus neg, far er rhesus pos, så jeg må ta flere blodprøver senere. Dette for å sjekke at jeg ikke danner antistoffer mot babyen.
Mente vi ble tester for kjønnssykdommer sist gang? Hiv blant annet, men tror ikke jeg ble det nå?

man blir testet for HIV også, hvis man vil ^^

Ble 4 glass her :) hadde hu tatt et til hadde jeg svimt av. :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp