Blodprøver volvat

Emiliemor

Gift med forumet
Noen her som har tatt blodprøver der? Og vet hvor mye det koster?

Var hos gynekolog der og skal ta blodprøver(hormoner) og de skal jo tas på en spesiel dag så skal ta de på mandag. Må jeg betale for blodprøver da? Eller var det i prisen jeg betalte for konsultasjonen? Noen som vet?

Vil tru du må betale for prøvane - uten å vera 100% sikker.

Vil tru du må betale for prøvane - uten å vera 100% sikker.

ble veldig usikker. fordi hun gynekologen snakket liksom om andre ting som jeg måtte betale for osv. men sa ingenting når det gjaldt blodprøvene. Jeg får se når jeg kommer dit :) siden det kan bli litt dyrt så hadde det vært greit å være klar over det på forhånd :P

Husker ikke hva det kostet, men jeg betalte ekstra for blodprøver.

Må betale ekstra for blodprøvene ja..

Jeg vet det:) men vet ikke om hun la det inn i prisen når jeg var der. Siden jeg betalte mer enn en vanlig konsultasjon koster:) jeg får bare vente å se :)

Men du mener kanskje at de ikke pleier å legge de inn i prisen? :)

Hvor mye betalte du? Tror de ikke tar betalingen før du faktisk tar blodprøvene :) men likevel ikke godt å vite

Jeg vet det:) men vet ikke om hun la det inn i prisen når jeg var der. Siden jeg betalte mer enn en vanlig konsultasjon koster:) jeg får bare vente å se :)

Men du mener kanskje at de ikke pleier å legge de inn i prisen? :)

Tok ho prøvar av underlivet? For det kjem også utenom - tenker sia du nemner at du betalte meir...

Tok ho prøvar av underlivet? For det kjem også utenom - tenker sia du nemner at du betalte meir...

Ja jeg gjorde det men det var i prisen sa hun :)

Men jeg kan evt. Bare ringe ned å spørre. Det er bare jeg som er stressa for at det skal bli kjempe dyrt :p vi har en egen konto som er til "babymaking". Så hvis det er veldig dyrt så skal jeg bruke fra de. Det er derfor jeg lurer :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp