Blodprøver underveis?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Ser det er flere som har tatt blodprøver underveis i forsøket. Jeg har ikke fått noe beskjed om at jeg skal ta blodprøver jeg! Er dette noe alle tar?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar ikke det:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg måtte ta pga fare for overstimulering! De sa det er vanskelig å balansere hormonene jeg tar. Har høye AMH prøver ift alder uten at jeg har pcos. Under stimuleringen var jeg på kontroll 4 ganger å har også tatt østeadiol blodprøve hver gang

Jeg måtte ta blodprøve sist stimulering på ferskforsøk. Men det var for at jeg måtte gå ekstra lenge på hormoner, så tok blodprøve for å følge med så jeg ikke ble overstimulert. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Aldri tatt blodprøver under forsøk..

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Jeg tok blodprøver gjennom ivf forsøket, jeg var inne å tok blodprøve på morgenen, så hadde jeg gyn.time samme ettermiddag når de hadde fått svar på blodprøvene. Dette gjentok jeg helt til jeg var klar for å sette inn. Trodde det var normalt for å ha kontroll på om man ble overstimulert eller ikke.

Obs:
Dette var altså på forsøket hvor de skulle hente ut egg, på frys forsøk tok jeg ikke blodprøver, da hadde jeg bare gyn.undersøkelse/UL for å se om det var klart for å sette inn.

Last edited:
Back
Topp