Blodprøver tatt

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Da var blodprøvene mine tatt og nå venter vi bare på svaret sånn at de kan skrives inn i søknadspapirene til riksen... tok hiv, røde hunder og heppatitt b antistoff( siden jeg har heppatitt b vaksinen) samt noen hormonprøver. Syns dette er skummelt...nå nærmer det seg veldig syns jeg.. Men før vi slipper å tenke på det reiser vi på en vellfjortjent ferie..på mandag..[:)]

ORIGINAL: Cici03

husker godt følelsen selv etter vi tok blodprøvene. Man er jo så spent!!
Ønsker deg masse lykke til videre i forsøket. Håper det går raskt til dere får time!!
Kose dere på ferieturen [:)]

syns det er litt skummelt dette, men føler meg klar nå...

Det kommer til å gå så bra skal du se hero [:)] Jeg var selv i vei forrige onsdag og tok blodprøver, så vi er også godt i gang nå. Ønsker deg masse lykke til videre i prosessen, og riktig god ferietur [:)]

Et skritt neremere nå[;)][;)]
Masse lykke til. Blir spennende og følge deg videre på ferden[;)][:)]

ORIGINAL: *sandrasinmamma*

Et skritt neremere nå[;)][;)]
Masse lykke til. Blir spennende og følge deg videre på ferden[;)][:)]
sign[:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Det kommer til å gå så bra skal du se hero [:)] Jeg var selv i vei forrige onsdag og tok blodprøver, så vi er også godt i gang nå. Ønsker deg masse lykke til videre i prosessen, og riktig god ferietur [:)]

hvilket sykehus skal dere på?

Vi skal til Haugesund, time i mars [:)]

Vi skal til Haugesund, time i mars [:)]

oi så spennende da... vi får nok ikke time før...ja er vi heldige..april, kanskje vi er heldige å få time til uttak osv i mars... får nok en vinterbarn eller vårbarn vi...det er jo bra at det er tidlig på året om det klaffer da, men det gjør det helt skkert[:)]

det som er haka med dette er at vi har ikke bodd sammen i 1 år på samme adresse...evt så må vi gifte oss fort

Må man være det? samboende i 1 år? Du får løpe til presten eller byfogden [:D] Vi har vært samboere i 5 år, så vi har ikke noe problem der [:)]

Må man være det? samboende i 1 år? Du får løpe til presten eller byfogden [:D] Vi har vært samboere i 5 år, så vi har ikke noe problem der [:)]

man må være registret på samme adresse i 2 år[&:] men om de spør så sier vi to år så får de heller nekte oss senere... jeg kommer neppe til å gi opp nå som jeg har kommet så lagt at jeg har akseptert dette

ORIGINAL: Serene

Så deilig å være ferdig med de bodprøvene, for denne gang [;)] tro meg det kommer mange fler [8D]men slik er det![:'(]
dere får ha en riktig fin tur på mandag,kos dere masse og lad opp til den store ivf karusellen [:)][:D]

jøje meg, må man ta mange flere blodprøver også... hva slags blodprøver da?

ORIGINAL: Serene

Når du begynner med ivf behandling må de sjekke mye forskjellig husker ikke alt nå desverre . er litt sliten akkurat nå...men skal prøve å komme tilbake til det så skal jeg finne det ut,de er noe med hvor hardt egget er å komme igjennom ol....at man ikke har kommet i overgangsalderen osv... men det er ikke før forsøket er i gang.....

det var jo bra...  tror ikke jeg er i overgangsalderen fordi gyn sa jeg hadde gode eggeannlegg å hun kunne se at jeg nettopp hadde hatt el[:)] og jeg er jo bare 24 men har har hørt om noen som kommer i overgangsalderen veldig tidlig desverre.. [&:][:(]

Back
Topp