Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pappans blodtype??? Aldrig hört talas om det.Jeg har ikke fått svar på de blodprøvene i noen av mine svangerskap.
De tester vel for hiv, jernlagre etc og så lenge alt er fint og man ikke er resus negativ mens far er positiv, eller omvendt, så er det kanskje ikke så nøye med de resultatene?
Jordmor sa iallfall til meg at det eneste viktige fra de blodprøvene som måtte overføres til helsekortet var min og pappans blodtype.
Jeg hadde ikke de svarene sammen med helsekortet i forrige svangerskap, det ble heller ikke spurt etter de på føden. Har ikke fått de denne gangen heller.Blodpröve svaren skall alltid ligga med helsekortet og de skall med på föden
Jordmor sa att de e bra de svaren er med helsekortet pga sykehuset vill ej finna hela min legejournal som legen har.Jeg hadde ikke de svarene sammen med helsekortet i forrige svangerskap, det ble heller ikke spurt etter de på føden. Har ikke fått de denne gangen heller.
Jeg har også fått beskjed fra legen at de skal være med helsekortet. Farens blodtype trenger de ikke vite heller.Blodpröve svaren skall alltid ligga med helsekortet og de skall med på föden
Gott å höra att andra har fått den samma Info. Litt konstigt för detta er mitt tredje svangerskap og eh har fått höra det hver gang . Men så er eg att andra ikkje får den info.Jeg har også fått beskjed fra legen at de skal være med helsekortet. Farens blodtype trenger de ikke vite heller.
Tydelig at det er en annen praksis her i byen, siden jeg ikke har behøvd de papirene i noen av svangerskapene mine.Jordmor sa att de e bra de svaren er med helsekortet pga sykehuset vill ej finna hela min legejournal som legen har.
Så bra att du har fått den infoEg fekk sms om at alt var fint, og så fekk eg ark med blodtype og sånt i posten med beskjed om å oppbevare det saman med helsekortet heile tida.