Blodprøver hcg

Yay!! Første prøve 4+0 var 264. Andre prøve 4+4 (95 timer mellom) var 1281!!
Hvordan fikk du tallene dine inn i den grafen? Med sammenligning?

Jeg hadde 2146 i hcg 4+4 :bag:
Legen nevnte ikke blæremola som et alternativ her, bare at den var høy.

Hvordan fikk du tallene dine inn i den grafen? Med sammenligning?

Jeg hadde 2146 i hcg 4+4 :bag:
Legen nevnte ikke blæremola som et alternativ her, bare at den var høy.
Søkte bare på hcg calculator plot, så dukket det opp flere alternativ.

Det er jo litt slingringsmonn så tidlig heldigvis. Festetidspunkt for embryoet er jo veldig ulikt fra person til person.

Her blir det sjekk av hcg imorgen o_O Grunnet spontanabort for 3 mnd siden, derfor greit å ta en sjekk så jeg får roet litt nerver:rolleyes:
Lykke til! Satser på gode tall. Skal du ta to prøver for å måle stigning?

Regner med jeg får ta en prøve til etter helga, uansett time neste torsdag.. så vi får legge en plan for litt ekstra oppfølging nå i starten da håper jeg. Ved SA sist så ble det tatt to prøver for å bekrefte at det var SA. Så krysser det som krysses kan for gode tall:D Håper det sitter denne gangen

Regner med jeg får ta en prøve til etter helga, uansett time neste torsdag.. så vi får legge en plan for litt ekstra oppfølging nå i starten da håper jeg. Ved SA sist så ble det tatt to prøver for å bekrefte at det var SA. Så krysser det som krysses kan for gode tall:D Håper det sitter denne gangen
Ønsker deg lykke til :Heartred satser på at det er en terminspire denne gangen:happy:

Nå ble jeg plutselig engstelig for at det er blæremola, siden hcg er så høy. Er det ikke det ene, så er det det andre…
Jeg har ligget over med begge mine to første, og hatt langt raskere doblingstid enn "normalt" uten at det har vært noe galt :) høy hcg i forbindelse med blæremola er vanligvis opp mot 100 000 tidlig i svangerskapet, så jeg tror alt er fint hos deg. Håper du greier å ikke bekymre deg alt for mye, selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort...

Last edited:
Jeg har målt hcg i mine to vellykkede svangerskap pga. to spontanaborter. Usikker på om jeg skal spørre om å måle denne gangen. Uansett ikke sikkert de vil ta meg inn siden jeg har fått to barn siden siste SA.

Jeg har ligget over med begge mine to første, og hatt langt raskere doblingstid enn "normalt" uten at det har vært noe galt :) høy hcg i forbindelse med blæremola er vanligvis opp mot 100 000 tidlig i svangerskapet, så jeg tror alt er fint hos deg. Håper du greier å ikke bekymre deg alt for mye, selv om jeg vet det er lettere sagt enn gjort...
Greit å vite. Har også alltid ligget skyhøyt. Men det har vært litt seinere, når ul viser en blinkende bønne. Da er det liksom litt tryggere. Plutselig to nære kjente som har fått blæremola på kort tid, så blir litt ekstra på vakt.

Jeg har målt hcg i mine to vellykkede svangerskap pga. to spontanaborter. Usikker på om jeg skal spørre om å måle denne gangen. Uansett ikke sikkert de vil ta meg inn siden jeg har fått to barn siden siste SA.
Bare å be om det hvis du ønsker. Er jo ikke den mest ressurskrevende undersøkelsen akkurat…

Greit å vite. Har også alltid ligget skyhøyt. Men det har vært litt seinere, når ul viser en blinkende bønne. Da er det liksom litt tryggere. Plutselig to nære kjente som har fått blæremola på kort tid, så blir litt ekstra på vakt.
Ja, det skjønner jeg godt. Mellom meg og mine to nærmeste har vi dekket hele spekteret fra BO til SA og MA, og jeg er helt klart påvirket av både mine og deres opplevelser.
Bare å be om det hvis du ønsker. Er jo ikke den mest ressurskrevende undersøkelsen akkurat…
Det er sant. Tror jeg ringer på mandag, så får jeg forhåpentligvis prøver med 48 timer mellom.

Back
Topp