Blodprøver hcg

krølle...

Forumet er livet
August 2018
Utmarsj 2024
Er det flere som har tatt eller skal ta blodprøver for å måle hcg og stigning? Vet det ikke er noe hjelp i å sammenligne tall, men det er morsomt likevel…

Jeg tok første prøve 4+0. Den var på 264. Sitter og venter på neste prøve nå, 4+4. Veldig spent på om det ca har firedoblet seg på de dagene. Går vel treigere med doblingen etter 11-1200 et sted.

Jeg skal ikke ta, det blir vel kanskje gjort på et visst grunnlag? På en måte kunne jeg tenke meg det for å få vite litt før om det er håp eller ikke, men samtidig får jeg i mitt tilfelle dommen ved TUL i uke 7.

Håper på dobling hos deg og at alt er som det skal da :Heartred

Jeg regner med at jeg skal ta blodprøver. Er gravid med ivf, men klinikken min er på konferanse i København i tre dager:wtf: og gitt min historie med nada graviditet på et helt liv(12 år), så spurte jeg ikke om jeg skulle ta blodprøve ved positiv test. Var liksom ikke noe tema i mitt hode at jeg plutselig skulle bli gravid :hilarious: har sendt de en mail, så håper de leser mail mens de er borte. Ellers får jeg bare ringe de på torsdag som avtalt.

Jeg skal ikke ta, det blir vel kanskje gjort på et visst grunnlag? På en måte kunne jeg tenke meg det for å få vite litt før om det er håp eller ikke, men samtidig får jeg i mitt tilfelle dommen ved TUL i uke 7.

Håper på dobling hos deg og at alt er som det skal da :Heartred
Det pleier å være en grunn for å ta det, ja. Skal også på ultralyd i uke 7. Håper å se at det er liv, at det kun er én, og at det ligger på riktig sted.

Jeg regner med at jeg skal ta blodprøver. Er gravid med ivf, men klinikken min er på konferanse i København i tre dager:wtf: og gitt min historie med nada graviditet på et helt liv(12 år), så spurte jeg ikke om jeg skulle ta blodprøve ved positiv test. Var liksom ikke noe tema i mitt hode at jeg plutselig skulle bli gravid :hilarious: har sendt de en mail, så håper de leser mail mens de er borte. Ellers får jeg bare ringe de på torsdag som avtalt.
Gratulerer så mye med graviditeten!! Det må være helt fantastisk etter så mange år. Tipper du skal ta to prøver du også da, med noen dagers mellomrom.

Ikke her. Det tåler hverken min livmor eller jeg. Da måtte jeg gjort fosterreduksjon, og det vil jeg helst slippe… Oooog, jeg har fire barn fra før. Tar helst en av gangen.
Det forstår jeg! Jeg har kun en og vært gravid bare den ene gangen (ja, og nå da). Leker allerede med tanken på at å få en til så vi har tre til sist hadde kanskje ikke vært så ille :hilarious:

Det forstår jeg! Jeg har kun en og vært gravid bare den ene gangen (ja, og nå da). Leker allerede med tanken på at å få en til så vi har tre til sist hadde kanskje ikke vært så ille :hilarious:
Da har du plass til mange…

Er det flere som har tatt eller skal ta blodprøver for å måle hcg og stigning? Vet det ikke er noe hjelp i å sammenligne tall, men det er morsomt likevel…

Jeg tok første prøve 4+0. Den var på 264. Sitter og venter på neste prøve nå, 4+4. Veldig spent på om det ca har firedoblet seg på de dagene. Går vel treigere med doblingen etter 11-1200 et sted.
Hei, ja jeg driver og kontrollerer hcg om dagen, fordi hcg startet på bare 9,8 på testdagen med fryst embryo, den har nå økt til 133 Så vært en nervepirrende uke med testing og usikkerhet, fordi den har startet så sent med å stige. Hva er grunnen til at du driver med blodprøver?:-)

Hei, ja jeg driver og kontrollerer hcg om dagen, fordi hcg startet på bare 9,8 på testdagen med fryst embryo, den har nå økt til 133 Så vært en nervepirrende uke med testing og usikkerhet, fordi den har startet så sent med å stige. Hva er grunnen til at du driver med blodprøver?:)
For å bekrefte at jeg er gravid, samt sjekke doblingstiden så jeg kan regne ut når jeg går ned for telling med kvalme og spy. Ønsker deg masse lykke til med videre testing. Håååååper det er en stayer!!

For å bekrefte at jeg er gravid, samt sjekke doblingstiden så jeg kan regne ut når jeg går ned for telling med kvalme og spy. Ønsker deg masse lykke til med videre testing. Håååååper det er en stayer!!
Så spennende, håper du slipper mye kvalme, masse lykke til ☺️

Nå ble jeg plutselig engstelig for at det er blæremola, siden hcg er så høy. Er det ikke det ene, så er det det andre…

Ja, det er heldigvis sjeldent. Men det var liksom blæremola og flerlinger som kom opp da jeg søkte på høy hcg.

Back
Topp