Blodprøvene uke 12

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
har alle fått svar på blodprøvene som ble tatt i uke 12? De som de sjekker på sykehuset og som viser blodtype osv.
Fikk de relativt kjapt i posten forrige gang men har ikke fått noen enda. Er jo 21+4 så burde vel vært her nå.

Ja, fikk de ganske raskt i posten. Ring legekontoret, de har nok garantert fått svarene.

Jeg har ikke fått svar på de enda. Fikk beskjed om at det bare er langtidsblodsukker jeg fikk tilbakemelding på hvis det var høyt.
Så regner med at alt er som det skal og at jeg får høre resultater på neste kontroll.

Jeg fikk svarene på neste kontroll hos fastlegen tidligere denne uken, da var jeg 19+4.

Har fått det i posten de andre gangene, men mulig de endra rutiner da jeg fikk en annen dame sine prøvesvar i posten sammen med mine i forrige graviditet :P nå skriver jordmor de ut når jeg kommer på neste kontroll når svaret har kommet. Måtte spørre etter de for synes det var litt rart. Hun hadde også glemt å krysse av for rubella, hiv og hepatitt så jeg må ta nye :/

Var hos fastlege pga sm og fikk dem da fordi jeg ba om det, hvis ikke hadde jeg fått dem på kontroll i uke 24, har jeg inntrykk av.

Jeg har heller ikke hørt noe etter jeg tok dem. Ikke på kontrollen heller nå sist.

Jeg husker ikke helt, men tror jeg fikk resultatet i posten og/eller at legen fortalte at alt var fint på prøvene når jeg kom tilbake et par uker etter :)

Jeg fikk de i posten ganske raskt etter jeg hadde tatt de. Ville ringt legekontoret og hørt :)

Men er det ikke meningen at vi skal ha dem tilgjengelige i tilfelle det skulle skje noe? Eller skrives på svangerskapspapirene?
Jeg skal ikke til legen igjen før uke 28. Går bare til jordmor ellers.

Men er det ikke meningen at vi skal ha dem tilgjengelige i tilfelle det skulle skje noe? Eller skrives på svangerskapspapirene?
Jo. Jeg har alltid blodprøvearkene sammen med helsekortet.

Noen av resultatene skrives over, men man skal ha med seg resultatene også, på sitt eget ark :)

Back
Topp