Blodprøve svar

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som vil tolke? Legen min lovet meg kopi og utfyllende svar på hva de forskjellige tingene betydde. Vi kan vell bare si det sånn at jeg skjønner nada [emoji23] noen som vil fortelle?
IMG_3274.jpg

Du har ikke røde hunder, du har ikke HIV og ikke syfilis...[emoji2] resten er vel vitaminverdier?[emoji4]

Rubella = røde hunder. Du har antistoffer altså har du hatt det eller har gyldig vaksine
HIV - negativ (som vi helst vil)
Syfilis - negativ (vet ikke hvorfor de fremdeles tester alle for det, er ikke såååå utbredt som det var en gang i tiden)
Vit D3
Hb
Ferritin = jern
Vitamin B12
Vitamin B9
Glukose = blodsukker
TSH og fritt T4 er stoffskifteprøver

Ojaa, men trodde man og gikk vite om rhesus å sånt nå? Står ikke noe om det her?

Ojaa, men trodde man og gikk vite om rhesus å sånt nå? Står ikke noe om det her?
ikke på det der.
Er et eget ark du skal få kopi av på timen det og oppbevare sammen med helsekortet.

Ojaa, men de har sjekket det? [emoji5] når får man evt kopi?
Det får du på neste kontroll

De prøvene du har fått svar på der er analysert på lab'en. Blodtyping gjøres hos blodbanken

Det får du på neste kontroll

De prøvene du har fått svar på der er analysert på lab'en. Blodtyping gjøres hos blodbanken

Oki [emoji5] bare prøvene er tatt å sendt så er vell det greit da tenker jeg [emoji12] fikk litt panikk for at dem hadde glemt de eller noe [emoji23]

Oki [emoji5] bare prøvene er tatt å sendt så er vell det greit da tenker jeg [emoji12] fikk litt panikk for at dem hadde glemt de eller noe [emoji23]
De skal ha prøvesvaret liggende på legekontoret også så her vet jeg man kan spørre om det i resepsjonen når man kommer til legen [emoji4]

Back
Topp