Blodprøve svar

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Tok jo alle de vanlige prøvene på 1.kontroll..
Fikk i dag brev i posten fra legen at jeg har lave verdier for antistoff mot røde hunder.. så eg må vaksineres etter fødselen..

Kjenner jeg synes det er litt ekkelt, for har jo fått med meg hvor farlig røde hunder er for fosteret...

Tenker at hvis det står at du har lave verdier så er ikke det det samme som at du ikke har antistoffer? Men går jo uansett an å ta en tlf til legekontoret på mandag da for å høre hva de mener.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk også denne beskjeden sist svangerskap. Det gikk fint, og nå tok jeg vaksinen før jeg ble gravid.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Høres skummelt ut. Men nå er du ihvertfall klar over det, og kan holde deg borte i tilfelle noen har barn med røde hunder osv.....

Høres skummelt ut. Men nå er du ihvertfall klar over det, og kan holde deg borte i tilfelle noen har barn med røde hunder osv.....
Ja, men er jo d som er litt ekkelt, siden jeg jobber i bhg, og av erfaring er d flertall foreldre som sender barn i bhg selv om de burde vært hjemme... Men tenker og at det er no så sjeldent noen har det, så skal vel myyye ti for å få det :) maks uflaks event :P

ja da skjønner jeg mer.....hmmm..... Du har jo to fra før og har tydeligvis klart deg da.

Stemmer nok som du sier at sannsynligheten for at det skal skje er lavt....

Back
Topp