Blodprøve for hCG-måling

Fruflis

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Er det flere som har tatt blodprøve for å bekrefte graviditet med hCG-måling? Vi har vært gjennom prøverør, og hadde testdag i dag, 16 dpo. Blodprøven viste 403 [emoji173]️ Er veldig spent på hvilke verdier dere andre har fått på de ulike dpo-dagene [emoji4] Fikk også 2-3 på digital i dag, 4+2.

Tok blodprøve i går og skal ta ny på fredag for å sjekke stigning sånn at vi kan få en liten pekepinn på om vi må stålsette oss eller ikke. Venter på svar på første måling nå så er spent[emoji4] 403 er vel veldig fint for 16dpo?:)

Tok blodprøve i går og skal ta ny på fredag for å sjekke stigning sånn at vi kan få en liten pekepinn på om vi må stålsette oss eller ikke. Venter på svar på første måling nå så er spent[emoji4] 403 er vel veldig fint for 16dpo?:)

Så spennende! [emoji2] Du må oppdatere når du får svar [emoji173]️ Hvor langt er du på vei i dag?
Jeg skal ha ny blodprøve på mandag. De var så fornøyd med verdier på 403 på 16 dpo, at de ikke trengte oppfølgende blodprøve. Men jeg vil gjerne ha det for min egen del [emoji4]

14 dpo : 163
17 dpo : 935

:)

Er det flere som har tatt blodprøve for å bekrefte graviditet med hCG-måling? Vi har vært gjennom prøverør, og hadde testdag i dag, 16 dpo. Blodprøven viste 403 [emoji173]️ Er veldig spent på hvilke verdier dere andre har fått på de ulike dpo-dagene [emoji4] Fikk også 2-3 på digital i dag, 4+2.
Jeg hadde 514, 17 DPO :) Gratulerer så mye!

Jeg tenkte og ta blod prøve i morgen når jeg skal til legen, får man svar dagen etter på?

Så spennende! [emoji2] Du må oppdatere når du får svar [emoji173]️ Hvor langt er du på vei i dag?
Jeg skal ha ny blodprøve på mandag. De var så fornøyd med verdier på 403 på 16 dpo, at de ikke trengte oppfølgende blodprøve. Men jeg vil gjerne ha det for min egen del [emoji4]

Jeg skal absolutt oppdatere[emoji2] I dag er jeg 5+3:)

Åååå, så bra du hadde så fine verdier[emoji173]️[emoji173]️ Skjønner godt behovet ditt for en prøve til selv om jeg er helt sikker på at den kommer til å vise finfin stigning[emoji2]

Jeg tok en hcg-prøve i dag. Når fikk dere svar på prøvene?

Fikk svar etter 3 timer [emoji4] Men da tok jeg den på laboratoriet på sykehuset kl 08. Hadde jeg vært senere måtte jeg ventet et døgn. Tar du blodprøven hos fastlegen tar det gjerne to døgn før svar, da den må sendes og analyseres på nærmeste laboratorie.

636 på 19dpo. Er ikke det lavt?? Tatt blodprøve nr to nå så den får jeg ikke svar på før over helgen

Last edited:
Får dere ta prøve hos legen uten «grunn»? Bare hørt de ikke vil ha folk inn før uke 12 siden mye enda kan skje...

Sist jeg var gravid var jeg usikker på når legen ville ha meg inn så sendte en Mail for å høre. Fikk time i uke 7 eller 8, husker ikke heilt. Bytta lege for litt siden og når jeg hentet journalen stod det jeg var tidlig inne pga jeg var bekymret gravid [emoji28] takk for den liksom [emoji12]

Back
Topp