Blodige strekkmerker

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Høres kanskje litt voldsomt ut, men jeg har fått det. Slår ikke feil. Uke 36 kommer strekkmerkene hos meg ;) dvs for ei uke sida.. gjorde det sist og. Satset egentlig på å bruke tigerstripene fra forrige gang, siden jeg har så mange av dem, men uke 36 kom det jammen meg noen helt nye øverst på magen. Og det er blodutredelser i dem! Flere som har det? Inni selve strekkmerkene er det røde "blodprikker".

Jeg fikk ett strekkmerke sist gang :P Men det ble også sånn, men etter en stund ble det hvitt, og nå er det ikke synlig lengre hvis man ikke ser godt etter. Ser ut som jeg kan få noen denne gangen jeg også. Ser dem ikke enda, men kjenner det går noen spor på magen som ikke pleier å være der.. Det merket som kom sist kom heller ikke før snuppa var født, så ser det vel ikke før det denne gangen heller kanskje..?

Mine er ikke særlig "blodige", men maaaange og hissig røde! Bra de blir hvite etterhvert, for hele magen min er seriøst dekket av de, ser ikke ut :')

Jeg vet ikke om mine er blodige, men hissig røde er dem!! Synes godt... Glad for at de blir lysere. Grunnen til at jeg ikke vet er fordi at alle strekkmerkene mine har sentrert seg kun på rumpeballene mine :/ jeg ser dem ikke, og er ikke helt der at jeg vil at mannen skal ta en grundigere titt...

Mine kom i uke 33 :( har 3 stykker på magen + sånne små. Ukult å se kroppen "forfalle" sånn. Smører som en gal og er optimist på at det skal hjelpe :p

Jeg fikk ett strekkmerke sist gang :p Men det ble også sånn, men etter en stund ble det hvitt, og nå er det ikke synlig lengre hvis man ikke ser godt etter. Ser ut som jeg kan få noen denne gangen jeg også. Ser dem ikke enda, men kjenner det går noen spor på magen som ikke pleier å være der.. Det merket som kom sist kom heller ikke før snuppa var født, så ser det vel ikke før det denne gangen heller kanskje..?
Nei, ikke sikkert :) bare et bevis på at man gjør verdens viktigste oppgave da :D

Mine er ikke særlig "blodige", men maaaange og hissig røde! Bra de blir hvite etterhvert, for hele magen min er seriøst dekket av de, ser ikke ut :')
Jeg har på ryggen, rumpa, hoftene, magen, lårene, puppene.. Overalt hehe. Genetisk disponert antakeligvis :p + at jeg var ung. Det sies jo at ung hud ofte tåler svangerskap dårligere.

Jeg vet ikke om mine er blodige, men hissig røde er dem!! Synes godt... Glad for at de blir lysere. Grunnen til at jeg ikke vet er fordi at alle strekkmerkene mine har sentrert seg kun på rumpeballene mine :/ jeg ser dem ikke, og er ikke helt der at jeg vil at mannen skal ta en grundigere titt...
De blir lysere ja :) men hos meg tok det en veldig god stund.

Back
Topp