Blodig...

pineapple

Elsker forumet
Jeg har hatt en del menstrasjonslignende smerter i dag og gått ekstra mange ganger på toalettet for å sjekke om jeg har begynt å blø, for smertene minner om de smertene jeg får like før mens. Da jeg var toalettet og gjorde "storarbeid" ble jeg livredd, for idet jeg skulle tørke meg, så jeg ned i skålen som var full av blod. Vannet var rett og slett farget rødt. Jeg tenkte jo med en gang at "nå er løpet kjørt". Tørket meg, og fant raskt ut at blodet ikke kom fra skjeden men fra bak. Har sikkert fått meg en(?) av de berømte hemoridene nå som magen har blitt mye tregere.... uff, liker det ikke, men ble ufattelig glad da jeg fant ut at det var det. Heller ti-talls hemorider enn ingen spire [:)]

Flere som har opplevd lignende?

Oi høres skummelt ut da.. Men har ikke opplevd noe sånt selv..
Hadde tatt meg en tur til legen tror jeg[:)]

Ikke i forbindelse med svangerskap. Men har hatt det svineriet ellers... det du kan få tak i er en salve som du smører på oppi der. Er med en sånn spiss på tuben som du stikker oppi sånn at du får salva et stykke opp uten å måtte grave inni der med finger. [;)]

hmm... leste akkurat om den typen salve som jeg brukte da og den skal ikke brukes de tre første måneden av svangerskap... så du må nok høre med legen din om hjelp. Den jeg brukte het Scheriproct, den må du ikke bruke nå altså!! Det står at det er sannsynlig at den kan påvirke fosteret. Men det må da finnes andre typer man kan bruke under svangerskap? 

Alcos Anal er reseptfritt og fungerer bra til denne jobben, har brukt mine stikkpiller og salver.... [:-]

Trenger man å bruke salve dersom man ikke har noe ubehag da? Kan jo ikke se eller kjenne noen hemorider, og vil tro det går over etterhvert?

Back
Topp