Blodig utflod......! Abort fare?

mammaviv

Betatt av forumet
Jeg er kjempe redd.  Hadde en (frisk) farget blodig utflod i dag morges kl. 4....ikke dryppende, kun på toilettpapiret da jeg tørket meg.  Så kom det litt mer kl 12, men denne gangen var det brunaktig og litt mer vått.  Så langt har det ikke vært noe smerte.

Jeg skal ringe legen i morgen, men jeg er engstelig hvis dette er et tegn på abort. Eller om det kan bli utflod uten at det betyr noe.  UL tatt tidligere viste at det kun er et foster.

Hva er symptomene på abort?
- Er det menssmerter?
- Hvilken farge er det på utfloden?
- Er det utfloden kontinuerlig som mens?

Jeg er gravid i uke 10.  Kjempe redd........[:o][:o][:o]

huff.. skjønner at du er redd. jeg har desverre ikke noe erfaring og vet ikke så mye om det. men ønsker deg lykke til, og krysser fingrene for at det ikke er noe farlig....

jeg mistet en gang.. da blødde jeg først litt i dag.. brunaktig.. bare litt i trusa.. og dagen etter bare foste det.. men når jeg ble gravid med alex blødde jeg en del da og.. hadde vell litt bodig uflod de første 4 mnd.... så det kan være så mangt.. men er jo ikke uvanlig og blø litt i svangerskapet...

ORIGINAL: Smågodten

jeg hadde sånn som du beskriver fra uke 6-9.. men det gikk bra...

ORIGINAL: Smågodten

jeg hadde sånn som du beskriver fra uke 6-9.. men det gikk bra...

Samme her[:)]

Jeg har mistet en gang, men da blødde jeg masse! Mer enn vanlig mens[:)]

Krysser fingrene for at alt er fint med den lille i magen din[;)][:)]

Jeg hadde det slik helt til uke 10 jeg..
Men det gikk bra.. Fikk 3 UL før jeg var 9 uker på vei.. [:)]

Da jeg gikk gravid hadde jeg brunaktig utflod ca i uke 11-12, men det var vissok veldig normalt.
Ei venninne av meg hadde SA i uke 8, da kom det MASSE blod og en klump.

tusen tusen takk for tilbakemeldingene. Jeg føler litt bedre. [:)]

Takk for alle gode ønsker. Jeg håper at det går bra også.

Hope you all are well too [:)]

Har mistet flere ganger, så da det kom litt på papiret i uke 5 denne gangen også, var jeg sikker på at nå var det gjort.. Men neida! Og blødde litt på flere ganger!! Siste gangen var i uke 12 eller noe slikt! Litt på papiret og masse redsel! Men jeg krysser armer og bein for deg og håper det går som med meg, at det var kun pga det er så tynne slimhinner at det kom litt innimellom..

Back
Topp