Blodig slim i avføringa...

Hvordan gikk det?

nådde gjennom til slutt! Fikk beskjed om å ringe på nytt i morgen tidlig å få akutt time :smiley-angry003men de sa at det mest sannsynlig er en rift i endetarmen, visstnok normalt i forbindelse med introduksjon av fast føde :confused: Det skal uansett alltid sjekkes med så små barn, så regner med det blir en avføringsprøve.

Bra du endelig fikk svar, det går nok helt sikkert bra:-)

Sånn er det hos legen min også. Hvis man ikke klarer å ringe på tilmålt tid tidlig på morgenen eller mot slutten av dagen, tar de ikke telefonen. Har du prøvd legevakten?

Nei, vurderte det i går. Men siden det ikke har vært flere ganger orker jeg ikke å sitte der i timesvis. Regner med de ville tatt oss inn på øyeblikket hos fastlegen hvis de mente at det var behov for det ;)

Ja, det er sant det. Skrev den meldinga over da du skrev at du hadde fått tak i legen til slutt, så hadde ikke fått det med meg ;)
Krysser fingrene for at det skal vise seg at det bare er en liten bagatell og at det ikke skjer igjen!

Det er elendi at de ikke tar tlf :/

Så bra de tok tlf til slutt, kan være umulig og komme gjennom noen ganger:mad: Ringer og får time til Emmeth i morra jeg og om Tempen er over 37.5. Er feber det og om man våkner så varm! Husk og oppdatere oss da:) masse lykke til m lille snupp:)

Da har vi vært hos legen! Hun kjente på magen hennes og kikka henne i baken :P Er nok mest sannsynlig ingenting. Hun sa det var normalt med rifter når de begynte med fast føde og måtte presse litt ekstra;) ...i tillegg kan de få blod i avføringa hvis mamman har brystbetennelse og det er blod i melka o_O Men det har jeg ikke hatt, så det er jo utelukket! Så med mindre det skjedde igjen skulle vi bare ta det helt med ro, så det gjør jeg! :)

Må jammen si her var mange nye innlegg og tråder siden jeg var innom i går kveld, rekker neppe å lese/svare på alt i kveld...da må jeg i såfall sende ungen ut sammen med pappan :P

Så godt og høre at alt sto bra til m lille Hermine:) visste ikke at det var vanlig at de kunne blø litt i startfasen m fast føde! Takk for oppdatering:D

Godt å høre at det ikke var noe alvorlig med lille frøkna! :) Tenker du er passe lettet du nå. :)

jepp, var deilig å få bekreftet at det var ufarlig! :)

Back
Topp