blodgiver

litlpia

Glad i forumet
 jeg var på infor møte for en tre ukers tid siden... .fikk nå tlf fra de at jeg var "godkjent" for å kunne gi blod...men...nytter ikke det nå... da jeg er gravid...[:)]men..... når den er ute og det var gått ett år kunne jeg gi blod...[:)][:)]

ja,ble veldig glad når de ringte og sa jeg fikk lov...[:)]de ville jo at jeg skulle komt ikveld...men det går jo ikke...[:)] hehe..men...får begynne når jeg er ferdig med svangerskapet og tiden etter det[:)]

Jeg meldte meg som blodgiver, men fikk beskjed om at hemoglobinnivået mitt var under tappegrensen. Noen som vet om jeg burde ta noe ekstra jerntilskuddd eller lignende nå som jeg er gravid?

jeg får ikke gi blod fordi jeg har en samboer som ikke er født i norge[:'(] latterlig synes jeg. Han har norsk far, fillipinsk mamma og født i fillipinene og bodde der til han var 3 år. Bodd i norge siden.. Han er da like mye norsk som jeg er.

jeg ville snakket med legen da ja......ville tro at du gjerne burde ta ekstra jern da ja..... ring og hørr[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg får ikke gi blod fordi jeg har en samboer som ikke er født i norge[:'(] latterlig synes jeg. Han har norsk far, fillipinsk mamma og født i fillipinene og bodde der til han var 3 år. Bodd i norge siden.. Han er da like mye norsk som jeg er.

Hva slags regel er det egentlig?? Er det mulig.....Veldig provoserende. Hvis det ikke er noen annen utvei, finner de vel sikkert på at det plutselig er lov likevel...

så bra du er godkjent!!

Jeg er ikke bra nok for å gi blod. Har hatt kreft og da er en automatisk uke.

Ganske teit egentlig - er ikke no galt med blodet mitt!!

Men de har mange rare regler og er ganske strenge..

Men så bra at du blir blodgiver - om en stund!

Back
Topp