LilleBall Forumet er livet 30 Des 2010 #1 Er du blodgiver? Skal inn på sykehust etter nyttår og registrere meg.. Hva spm kan jeg forvente og hvor masse blod tar de egentlig? [:)]
Er du blodgiver? Skal inn på sykehust etter nyttår og registrere meg.. Hva spm kan jeg forvente og hvor masse blod tar de egentlig? [:)]
Fru Riskorn Forumet er livet 30 Des 2010 #2 De tapper 500ml per gang. De spør deg om sykdomshistorie, seksuell historie, barn, amming, rusmiddelhistorie osv.
De tapper 500ml per gang. De spør deg om sykdomshistorie, seksuell historie, barn, amming, rusmiddelhistorie osv.
Puffen Elsker forumet 30 Des 2010 #3 Første gangen er det bare info møte og de tapper 3-4 glass også må du inn til en samtale med en sykepleier for å fortelle om sykdomshistorien din.
Første gangen er det bare info møte og de tapper 3-4 glass også må du inn til en samtale med en sykepleier for å fortelle om sykdomshistorien din.
Tanketrollet Forumet er livet 30 Des 2010 #5 Du må fylle ut et skjema med mange spørmål relatert til helse, reise, litt om sex og svangerskap. Første gangen tar de blodprøve for å teste om du kan gi blod. Hvis du blir godkjent som blodgiver tar de 450ml pr gang.
Du må fylle ut et skjema med mange spørmål relatert til helse, reise, litt om sex og svangerskap. Første gangen tar de blodprøve for å teste om du kan gi blod. Hvis du blir godkjent som blodgiver tar de 450ml pr gang.
N nemi.marselia Forumet er livet 30 Des 2010 #6 første gang er kun samtale og noen glass blod til testing senere taper de 450ml har vært blodgiver noen år nå men er i karantene pga svangerskap
første gang er kun samtale og noen glass blod til testing senere taper de 450ml har vært blodgiver noen år nå men er i karantene pga svangerskap
lnie Forumet er livet 30 Des 2010 #7 Jeg regner med at jeg får en time til møte etter nyttår. Registrerte meg for flere mnd. siden men måtte vente til et år etter fødselen:)
Jeg regner med at jeg får en time til møte etter nyttår. Registrerte meg for flere mnd. siden men måtte vente til et år etter fødselen:)