Blodfortynnende

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hei:)

Noen av dere som har blitt satt på blodfortynnende evnt. har gått på det i tidligere svangerskap?

Jeg var på tul i dag, og fikk resept på Albyl-E. Jeg har 5 SA bak meg, og morkakesvikt med eldstemann. Syns det virker så skummelt å ta tabletter.

Last edited:
Jeg gikk på klexanesprøyter frem til uke 10 pga prøverør. Ble ikke gravid forsøket uten klexane, kanskje gjorde den forskjellen?

Er du mer redd for tablettene enn SA, så kan du jo la være. Men blodfortynnende har som regel mye høyere gevinst enn mulige bivirkninger.

Jeg tar det pga ma og sa. Gynekologen ville jeg skulle ta det så det gikk bra denne gangen. Det er veldig små doser. Jeg var også skeptisk i begynnelsen. Man kan bli litt svimmel av dem, men anbefaler å ta dem :)

Hei:)

Noen av dere som har blitt satt på blodfortynnende evnt. har gått på det i tidligere svangerskap?

Jeg var på tul i dag, og fikk resept på Albyl-E. Jeg har 5 SA bak meg, og morkake svikt med eldstemann. Syns det virker så skummelt å ta tabletter.
Jeg går på albyl-e etter eget ønske:) Prøverørsbefruktning og livredd for darlig blodgjennomstrømning. Med tanke på at du alt har konstatert morkake svikt, så hadde jeg ikke bekymret meg noe for medisinen:) Legene ville ikke satt deg på noe unødig. Og det kan være det som gjør at det går bra denne gangen:)

Står på både fragmin sprøyter og albyl-e og gjorde det forrige svangerskapet også ;) ingen fare :)

Jeg skal begynne i uke 12, er 10+3 nå... Vet ikke hvilket merke enda, men er på oppfordring fra gynekolog, og da stoler jeg på at det er trygt!

Back
Topp