Blodfortynnende

HelHaf

Forelsket i forumet
Ja jeg er da på rugedag 10, og går både på albyl e og fragmin og prednisolon... Er det noen som vet at dersom jeg skulle være så heldig å bli gravid, hvor lenge jeg skal stå på dette... Går privat i Danmark nå, og det er min gynekolog her i Norge som satt meg på det, men skjønner at hun ikke er trygg på dette. Noen andre med erfaringer?

❤️ønsker så gjerne en liten❤️

Hei! Jeg er på rugedag 9! Har også vært i Danmark:-)
Jeg skal ta prednisolon frem til positiv test, og dermed stoppe. Albyl-e skal jeg ta frem til uke 10+6. Fragmin vet jeg ikke, dette tar ikke jeg. Masse lykke til!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg brukte alt det der denne runden! Er vel ingen fasit på hvor lenge du skal stå på det, men jeg trappet ned fra ca uke 10 til uke 13, fra da har jeg vært medisinfri! Håper du har like stor suksess med denne coctailen som meg :)

Takk for svar! Ja håper virkelig vi lykkes denne gang! Litt av en påkjenning!

Hermine: hvikken klinikk var du på? Jeg var på CFC.. Hvordan føler du deg?

Hei! Jeg er på rugedag 9! Har også vært i Danmark:)
Jeg skal ta prednisolon frem til positiv test, og dermed stoppe. Albyl-e skal jeg ta frem til uke 10+6. Fragmin vet jeg ikke, dette tar ikke jeg. Masse lykke til!!!

ps, hvis du tar mer enn 5 mg, så husk at du må trappe.

Ja det har jeg lært meg Lena! ;) gjorde ikke det første gang, og ble veldig syk...

Synd du måtte lære det den harde veien

Hermine: hvikken klinikk var du på? Jeg var på CFC.. Hvordan føler du deg?

Jeg tilhører Maigaard:-) Jeg føler meg gravid, egentlig... Venter på den skrekkelige testdagen, som jeg håper skal bli snudd til noe positivt denne gangen:-)

ps, hvis du tar mer enn 5 mg, så husk at du må trappe.

Jepp! Nå tar jeg bare 5 mg så da går det vel bra:-) Takk for påminnelsen - viktig!!!

Jeg går på CFC, copenhagen fertility center...

Merker virkelig ingenting jeg nå etter at ovitrelle har gått ut.. Så er redd det er dårlige nyheter denne gangen også :( rugedag 12 i dag...

Jeg tilhører Maigaard, Aarhus

Back
Topp