Blodfortynnende og folsyre

Hope90

Pergo baby??
VIP
Da har jeg tatt første med blodfortynnende i dag for å være på helt sikre siden :)

Folsyre er eg godt igang med og nå kan jeg nesten ikke vente med å våkne opp til en ny dag nærmere fredag :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Da har jeg tatt første med blodfortynnende i dag for å være på helt sikre siden :)

Folsyre er eg godt igang med og nå kan jeg nesten ikke vente med å våkne opp til en ny dag nærmere fredag :D

❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Her går det også i blodfortynnende, albyl-e og klexanesprøyter. Tar du sprøyter også? Jeg tar pga. svangerskapsforgiftning i 1. svangerskap.

Her går det også i blodfortynnende, albyl-e og klexanesprøyter. Tar du sprøyter også? Jeg tar pga. svangerskapsforgiftning i 1. svangerskap.
Kun Alby - E men skal begynne på noen sprøyter i morgen om testen i dag og i morgen tidlig gir antydning til strek :) men dette er tilskudd av hcg (Ovitrelle) eg skal ta da :)

❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :o

I see! Da må du teste snart da, så får du svaret ;) Test, test, test! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da kjører eg og på med blodfortynnende og folsyre:) 3+3 i dag:)

Hei ;)

Her går det i Fragmin sprøyter, cyklogest og prednisolon pga 6 SA tidligere...
håper så inderlig at denne gangen er det min tur ♡ vi har prøvd i 2 år. Er nå 5+5 uker på vei og har UL neste uke for å se om alt er som det skal, grøss og gru:/

Starter på fragmin(klexane) og albyl e 13 juni, har ikke fått time før da

Hm, ikke meningen å stresse deg, men litt rart du må vente så lenge med det? Jeg fikk elektronisk resept fra legen per tlf på dagen jeg fikk positiv test. Men kommer kanskje litt an på hva du har som historie/årsak da..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp