Blodfortynnende og øm mage.

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Var det fleire her som gikk på blodfortynnende sprøyter? Eg har dei siste vekene hatt veldig øm mage, stort sett overalt og ikkje berre der eg setter sprøytene, vondt å komme inntil kjøkkenbenken ol. Og forrige veke når jordmor knadde på magen var det så intenst vondt. Eg beit det i meg som alltid, men har i ettertid tenkt at aldri meir får nåken kjenna på magen min slik. Dei er jo så hardhendte i tillegg. Er enkelte punkter som er tortur under UL også, og til tross for at eg vrir meg i smerte og gir beskjed tar dei ikkje hensyn for dei må jo få måla uansett:sorry:

Får ein mer vondt pga det blodfortynnende? Aldri opplevd ubehag slik under andre graviditeter.. har i tillegg eit par støt-punkter i livmor, så om baby sparker akkuratt der det er litt trykk imot, f.eks UL-probe eller mi hånd, så får eg støt over heile magen, slik som enkemannsstøt liksom. Meget weird...
 
Var det fleire her som gikk på blodfortynnende sprøyter? Eg har dei siste vekene hatt veldig øm mage, stort sett overalt og ikkje berre der eg setter sprøytene, vondt å komme inntil kjøkkenbenken ol. Og forrige veke når jordmor knadde på magen var det så intenst vondt. Eg beit det i meg som alltid, men har i ettertid tenkt at aldri meir får nåken kjenna på magen min slik. Dei er jo så hardhendte i tillegg. Er enkelte punkter som er tortur under UL også, og til tross for at eg vrir meg i smerte og gir beskjed tar dei ikkje hensyn for dei må jo få måla uansett:sorry:

Får ein mer vondt pga det blodfortynnende? Aldri opplevd ubehag slik under andre graviditeter.. har i tillegg eit par støt-punkter i livmor, så om baby sparker akkuratt der det er litt trykk imot, f.eks UL-probe eller mi hånd, så får eg støt over heile magen, slik som enkemannsstøt liksom. Meget weird...
Kan du sette noen av sprøytene i fettet i lårene? Jeg syns dette er mer vondt når man setter sprøyten, men litt mindre ubehagelig utover dagen. Har sluppet unna sprøyter før fødsel denne gangen (kun etter), men hadde det gjennom svangerskapet sist gang. Ikke slik smerte som du beskriver, men klart ubehag.
 
Kan ikke påstå at jeg har så vondt i magen, er kun de stedene jeg får blåmerke etter sprøyta jeg kjenner det gjør vondt.
Hadde heller ikke spesielt øm mage i de to andre sv.skapene jeg tok sprøyter.
Står jeg og presser magen mot kjøkkenbenken fordi jeg glemmer at jeg har større mage enn vanlig og skulle stått lengre unna benken, da får jeg litt vondt ;)
Men ikke sånn ellers, nei.
Kjenner meg igjen på de støtene da, eller hekseskudd som jeg kaller dem. Har fått de innimellom når frøkna f.eks har ligget med rumpa litt mot høyre side og jeg har bøyd meg mot høyre. Da har jeg fått et støt gjennom hele magen, skikkelig ekkelt :confused:

Får håpe det blir bedre for deg, at du slipper å ha det slik resten av sv.skapet også :/
 
Back
Topp