Blodfortynnende?? Noen??

Hope90

Pergo baby??
VIP
Sniker fra juni

Har hatt litt blødninger siden lørdag og var skrå sikker på at det var en SA. Kom til ul hos gyn i går og fikk beskjed om at barnet levde. Fikk skrevet ut blod fortynnende men Noen som har opplevd å begynne å blø mer etter å ha begynt på blodfortynnende??

Litt eller veldig nervøs igjen da jeg har begynt å blø veldig mye mer igjen de siste timene:( det her er ikke noe gøy den ene opp og nedturen etter hverandre :(

Sent from my iPad using BV Forum

Ville ringt legevakta og spurt! Jeg forstår ikke hvorfor du ble satt på blodfortynnende fordi du hadde blødning. Sa de noe om hvorfor?

Jeg er ingen helsearbeider, men blodfortynnende til noen som blør fordi de blør?? Eller var det en risiko for blodpropp inne i bildet? .. Jeg håper i allefall at det går bra. Veldig vondt når noen begynner å blø, skjønner godt hvorfor skrekken kommer krypende, og særlig dere som har mistet før. Jeg håper virkelig det går bra for deg denne gangen.

Blodfortynnende skal vel hjelpe de som har lett for sa. Men ville ringt legevakten og spurt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ville ringt legevakta og spurt! Jeg forstår ikke hvorfor du ble satt på blodfortynnende fordi du hadde blødning. Sa de noe om hvorfor?
Jeg har mistet 6 ganger uten å vite hvorfor selv etter utredning:(

Jeg har mistet 6 ganger uten å vite hvorfor selv etter utredning:(

Ring legevakta nå med en gang, er du snill.. Det eneste jeg vet om blodfortynnende er at det kun skal gis hvis man har tykt blod og da for å unngå blodpropp. Det hemmer koaguleringen, og det betyr også at det øker blødningstendensen. Jeg skjønner absolutt ikke teorien bak å gi blodfortynnende til noen som blør.

Med mindre du faktisk har tykt blod, da kan det hjelpe deg og fosteret til bedre blodsirkulasjon. Men har du som er så ung tykt blod, da synes jeg det hadde vært mye mer fornuftig å gå gjennom kostholdet ditt.

Håper det ordner seg for deg!

Vi går på albyl e (blodfortynnende) og har gjort det siden før sambo ble gravid. Bivirkningene hjelper til med å holde på embryoet. Så jeg vil tro det er derfor du får det. Men jeg syntes det er merkelig og veldig kritikkverdig om legen ikke har forklart deg hvorfor h*n ga deg det :{
Håper alt går rette veien for deg.

Klem klem

Jeg har selv blødd en del i dette svangerskapet og har fått påvist en blodansamling i livmor. Hvis dette blodet ikke kom ut av seg selv, skulle jeg få blodfortynnende slik at det kom ut.Men rart de ikke forteller deg hvorfor du skal ta det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt 3 SA, denne gangen går jeg på albyl e frem til uke 20. ikke blødd en eneste dråpe dette svangerskapet (bank i bordet).
Men vet noen blør av f eks sex siden livmorhalsen er litt skjør kanskje det er derfor du blødde? Så lenge UL viste at det var ok, var det nok ikke noe farlig:)

Hun har vist blødd kluper også i kveld ser jeg på juni. Så tror ikke hu har det så lett i kveld :-(

Åneei:/ håper det er forbigående... :(

Jeg var hos en privat lege i Bergen på mandag.
Han ville att jeg skulle begynne på albyl-e.
Dette fordi jeg har leddgikt,og det kunne forebygge abort.
Og morkaken skulle visst få det bedre..
Har og lest og undersøkt på nett nå,der mangen får det for å forhindre abort.
Håper det går fint med deg!!

Jeg har gått på albyl-e fra jeg planla å bli gravid, og Klexane fra dagen jeg fikk positiv test. Dette er fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap, og dette vil gjøre så blodet flyter lettere rundt i morkaka. Det er altså forebyggende for mitt vedkommende. Jeg har hørt flere får dette hvis man har hatt flere aborter man ikke finner ut grunnen til, det skader nok uansett ikke. Men ja, du burde absolutt fått ordentlig beskjed om hvorfor. Krysser fingrene for deg!

Back
Topp