☆
☆Sjefshoppa☆
Guest
Magen blir jo stram med tidenJeg tok i både mage og lår. Men de siste ukene ble magen så stram at jeg bare fikk satt i lårene. Ble blå for å si det mildt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magen blir jo stram med tidenJeg tok i både mage og lår. Men de siste ukene ble magen så stram at jeg bare fikk satt i lårene. Ble blå for å si det mildt![]()
Du kan sette hvor du vil i låretMagen blir jo stram med tidenhvor i låret kan jeg sette?
![]()
TakkDu kan sette hvor du vil i låretSiden nålen er så kort kommer den ikke lengre enn til underhudsfettet uansett
![]()
Da setter jeg derJeg satte på utsiden av lårene. Syns innsiden ble for vondt, tror huden er litt tynnere der..?
Det er rett detJeg satte på utsiden av lårene. Syns innsiden ble for vondt, tror huden er litt tynnere der..?
Synes ikke magen er vondtDet er rett detMen man må prøve seg frem
![]()
Jeg vet, man kan igrunn sette det overalt hvor man har underhudsfett. Men magen er fortsatt å foretrekke så sant det ikke foreligger en spesiell grunn til å ikke sette der.Nålen på klexane og fragmin er ikke så lang, så derfor kan man sette de i låret også![]()
Når magen er for stram?Jeg vet, man kan igrunn sette det overalt hvor man har underhudsfett. Men magen er fortsatt å foretrekke så sant det ikke foreligger en spesiell grunn til å ikke sette der.
Ja, får man ikke løpet sammen fettet/huden så går det jo ikkeNår magen er for stram?![]()
Da må jeg sette det i låretJa, får man ikke løpet sammen fettet/huden så går det jo ikkeHehe
Skulle ønske jeg hadde hatt så stram mage hele året
Dog av den flate varianten.