☆
☆Sjefshoppa☆
Guest
Vanlig å bli blå rundt stikkene og lettere få blåmerker? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal lese detJa. Det står vel under vanlige bivirkninger i pakningsvedlegget? Lurt å lese det![]()
Fikk det skikkelig du da? :O fått ett blåmerke på låret og blå rundt stikkene på venstre sideHehe jaGikk på klexane (blodfortynnende det også) hele svangerskapet og 3 mnd etter svangerskapet. Låra mine var ikke klar for sommern for å si det sånn
Så helst mishandla ut
![]()
Vært sånn hver gang. Da jeg ble stukket i magen også. Halve magen min ble blå gittFikk det skikkelig du da? :O fått ett blåmerke på låret og blå rundt stikkene på venstre side![]()
Tok du de selv eller noen andre som tok?Vært sånn hver gang. Da jeg ble stukket i magen også. Halve magen min ble blå gittIkke så veldig lekkert at det gjorde noe. Derfor gikk jeg over til låra heller. Om jeg da ville bade kunne jeg gå i shorts i det minste for å skjule
![]()
Heldig du da :O hehe gruer meg til jeg kjenner babyen med å ta de i magen :-(Tok de selv. Fikk beskjed jeg kunne fint sette klexanen min i låra om jeg heller ville det. Jeg fikk rett og slett lettere panikk om jeg skulle stikke meg i magen![]()
Skal bytte til høyre side på mandagDet er vanlig og såvidt jeg vet helt ufarlig, men det kan hos noen forebygges ved at man er flink til å variere innstikksted. Feks bytte systematisk på høyre/venstre side av magen.
Greit å viteJeg hadde forresten ikke satt i låret. Grunnen til at man bør sette fragmin og klexane i mage er fordi det er en subcutan injeksjon og det er i magen vi har mest subcutant fett.
Takk for informasjonNålen på klexane og fragmin er ikke så lang, så derfor kan man sette de i låret også![]()