Blod

Fikk svar på andre hcg måling igår ig den car på 41 000. Gått opp 15000 på 3 dager, det er vel innafor? Var 6+4 da prøven ble tatt

Da jeg var gravid med 3-åringen min hadde jeg noen småblødniger. Tok to blodprøver. Hadde 28 000 i hcg 6+4 og 70 000 i hcg 7+3.

Var altså mindre enn dobling på tre dager (eller firedobling på seks dager), men fikk beskjed av legen om at prøvene var normale. Og alt gikk jo bra :-)

Da jeg var gravid med 3-åringen min hadde jeg noen småblødniger. Tok to blodprøver. Hadde 28 000 i hcg 6+4 og 70 000 i hcg 7+3.

Var altså mindre enn dobling på tre dager (eller firedobling på seks dager), men fikk beskjed av legen om at prøvene var normale. Og alt gikk jo bra :)
Er jo håp da :love2

Hvordan går det?
Har ikke tatt flere blodprøver da legen mente det var ikke behov siden det var økning. Blødde litt mer idag men ikke mye og det er ikke vondt. Føler meg veldig gravid så er egentlig ikke bekymra. Jo litt kanskje men siden jeg har såpass med symptomer tror jeg det kommer til å gå bra. Er mega kvalm og kjempetrøtt. Skal på tul 18 juni så da får jeg se hvordan det går med mini

Back
Topp