Blod

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
Natt til idag var det min tur å begynne å blø :/ Jeg har ikke blødd en dråpe begge gangene jeg har vært gravid så er så klart kjempenervøs. Det jeg lurer på er fra dere som har opplevd SA før hvordan det utarter seg? Jeg var på do inatt og når jeg tørket meg var der en del blod på papiret. Tok på meg bind og i det var det bittelitt blod når jeg sto opp. Det er ferskt blod. Har murringer avgotil i magen men ikke kjempevondt. Kan der være liv fortsatt eller er det mest sannsynlig over og ut?

Så utrolig leit at du må oppleve disse bekymringene :( Jeg har blødd siden uke 6, både brunt og rødt og klumper. Det har vært ganske store mengder innimellom. Er 8+6, men alt er fint med den lille bølla ❤ Det er ikke alle blødninger som betyr at noe er galt. Gynekologene jeg har vært hos har alle sagt at det er utrolig vanlig å blø under graviditet, mye vanligere enn man tror! De har sagt at som regel er det slik at så lenge du ikke har smerter, det ikke er store mengder og det gir seg etter 1-2 dager så er det i grunn ikke noe å bekymre seg for :) De sa også at som regel er det livmorhalsen som blør fordi den er i endring, og det har ingenting å si for babyen. Klem til deg ❤

Sniker meg innom her for å svare:happy: Jeg spottet og blødde brunt eller friskt blod daglig fra jeg var litt over tre uker og frem til over fem uker på vei. Alt stod fint til på TUL i uke 10, så det kan gå bra selv om det varer en lengre periode, Krysser fingrene for deg:Heartred

Uff, det er så nervepirrende når man ser rødt på papiret :nailbiting:
Jeg har kun blødd i vellykkede svangerskap når jeg har mistet en tvilling.
Alle de andre gangene jeg har begynt å blø, har det endt i SA. Men da blør jeg i 6 dager - kraftig blødning.

Håper alt er fint med mini :Heartbigred
Hvor langt er du på vei? Og skal du på ul?

Har du hatt sex? Jeg blødde en del i mitt første svangerskap, men stort sett alltid i etterkant av sex. Noen ganger begynte det også et par dager etter siste samleie, og en gang var det så mye at det rant ut i do så jeg trodde det var senabort (uke 21-22)...

Krysser i allefall fingrene for deg :Heartbigred

Uff, det er så nervepirrende når man ser rødt på papiret :nailbiting:
Jeg har kun blødd i vellykkede svangerskap når jeg har mistet en tvilling.
Alle de andre gangene jeg har begynt å blø, har det endt i SA. Men da blør jeg i 6 dager - kraftig blødning.

Håper alt er fint med mini :Heartbigred
Hvor langt er du på vei? Og skal du på ul?

Jeg er 6+1 idag. Har fått time idag kl 12:30 hos Aleris så da får jeg «dommen». Det blør ingenting nå så keg har et håp om at det er noe annet

Har du hatt sex? Jeg blødde en del i mitt første svangerskap, men stort sett alltid i etterkant av sex. Noen ganger begynte det også et par dager etter siste samleie, og en gang var det så mye at det rant ut i do så jeg trodde det var senabort (uke 21-22)...

Krysser i allefall fingrene for deg :Heartbigred

ikke hatt sex, har et lite håp om at mini fortsatt klamrer seg fast for er litt kvalm.. men håper de greier å se noe idag skal på UL kl 12:30

Masse lykke til!<3

Hvordan går det med deg? Hvordan gikk det?:Heartred

Det var for tidlig til at han kunne se noe. Det kunne være at EL var sen sånn at jeg ikke er like langt komt som jeg tror. Der var et svart område men han greidde ikke få noe info ut av det. Fikk tatt blodprøve for å måle hcg så tar jeg en ny om noen dager så får vi se om hcg stiger. Fikk ny time om 13 dager. Bare så utrolig lenge å vente

Det var for tidlig til at han kunne se noe. Det kunne være at EL var sen sånn at jeg ikke er like langt komt som jeg tror. Der var et svart område men han greidde ikke få noe info ut av det. Fikk tatt blodprøve for å måle hcg så tar jeg en ny om noen dager så får vi se om hcg stiger. Fikk ny time om 13 dager. Bare så utrolig lenge å vente

Da må du nok være kortere på vei enn antatt ja:Heartred Håper det løser seg:Heartred

Da må du nok være kortere på vei enn antatt ja:Heartred Håper det løser seg:Heartred
Det håper jeg også :Heartpink Idag har jeg vært veldig trøtt og kvalm så det er jo et godt tegn. Jeg fikk hcg resultatet etter første blodprøve og det er 25900. Noen som aner om det er lavt, høyt, normalt når man er ca 6 uker på vei?

Det håper jeg også :Heartpink Idag har jeg vært veldig trøtt og kvalm så det er jo et godt tegn. Jeg fikk hcg resultatet etter første blodprøve og det er 25900. Noen som aner om det er lavt, høyt, normalt når man er ca 6 uker på vei?

det er jo veldig individuelt fra person til person. Det viktigste er at du følger din utvikling. Når skal du ta ny?

jeg hadde hcg:
4+3 = 446
5+2 = 5572
6+3 = 64025

det er jo veldig individuelt fra person til person. Det viktigste er at du følger din utvikling. Når skal du ta ny?

jeg hadde hcg:
4+3 = 446
5+2 = 5572
6+3 = 64025
Skal ta ny fredag, fingers crossed

3A3E8825-5E0B-4A47-A734-1766982CF52E_4_5005_c.jpeg

Ser innafor ut det! Det viktigste er uansett at det øker hver andre/tredje dag nå i denne perioden : )

Fikk svar på andre hcg måling igår ig den car på 41 000. Gått opp 15000 på 3 dager, det er vel innafor? Var 6+4 da prøven ble tatt

Tror du ligger litt under, da det helst skal dobles innen 72t, men dette er sikkert noen andre bedre på enn meg:) Tror det sikreste blir ny tul og sammenligne den med den forrige<3 Lykke til:)

Back
Topp