Blod..?

Uff nei! Håper det bare er uskyldig blødning hos deg! :Heartred
Her har blødningen tatt seg opp, så regner med jeg vet svaret etter å ha tatt hcg prøve nummer to på tirsdag.

Takk ❤️ Huff, så fælt å ikke vite! Krysser alt jeg har for at hcg-en din har steget ❤️
 
Ny oppdatering:

Har mista håpet helt nå. Økte med mørkerødt blod i går kveld, kommet litt i bindet i natt, men endel blod både på papiret og i do i dag tidlig. Noen få små, sorte klumper på papiret.
Ekstremt kvalm, men ingen smerter noen av disse dagene. Nå kjenner jeg murring da, som om jeg har mensen, så tror liksom ikke dette har gått veien i det hele tatt.

Føler med deg og sender en klem ❤️

Melder meg inn i usikker-klubben selv, begynte akkurat å spotte brunt, og svake mensmurringer. Umiddelbar panikkmodus, for SA-en sist startet på denne måten :sad010 Orker ikke en runde til!

Ord blir fattige, så utrolig leit å lese!!! Dere har begge to min dypeste medfølelse, det her er BEINTØFT å oppleve ❤ Dere har vært så gode og hatt håp for meg, så nå håper jeg for dere ❤ Sender dere en kjempestor styrkeklem ❤
 
Ord blir fattige, så utrolig leit å lese!!! Dere har begge to min dypeste medfølelse, det her er BEINTØFT å oppleve ❤ Dere har vært så gode og hatt håp for meg, så nå håper jeg for dere ❤ Sender dere en kjempestor styrkeklem ❤

Tusen takk snille ❤️ Og i like måte! Gikk rett i kjelleren her, men har et håp siden det ikke har blitt verre i alle fall. Sist økte det på ganske fort, så har ikke gitt helt opp. Men kjenner at det blir lange 13 dager til TUL :(
 
Tusen takk snille ❤️ Og i like måte! Gikk rett i kjelleren her, men har et håp siden det ikke har blitt verre i alle fall. Sist økte det på ganske fort, så har ikke gitt helt opp. Men kjenner at det blir lange 13 dager til TUL :(

Jeg krysser virkelig alt jeg har for deg ❤ Her har det jo stoppet helt opp, så får vi bare håpe at det stopper hos deg også ❤ Håper du kan få endret på TUL også på et vis, det er lenge å vente!
 
Back
Topp