Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.
Hva ville dere gjort?
Gikk på do på jobb, og har blødd litt. Litt slim med blod i. Ikke noe vondt.
Kan jeg ringe legevakten? Er så bekymret at jeg sliter med å puste... Tenk om jeg mister
Er 8+6, har aldri mistet før, har to barn
Håper virkelig at det bare er morkaken som fester seg, men forstår godt at du er bekymret. Du kan selvfølgelig prøve å ringe legevakten, men vet ikke om du får så mye hjelp der? Kanskje du kan få ultralyd privat?
Håper det ordner seg![]()

Hei.
Hva ville dere gjort?
Gikk på do på jobb, og har blødd litt. Litt slim med blod i. Ikke noe vondt.
Kan jeg ringe legevakten? Er så bekymret at jeg sliter med å puste... Tenk om jeg mister
Er 8+6, har aldri mistet før, har to barn
Enig med Femme Fatale, fortsetter bekymringen så er det lurt å ta kontakt med lege eller jordmor! Ring heller en gang for mye enn for lite, vi er tross alt i en sårbar posisjon og tid der vi er usikre og trenger litt ekstra omsorgMin fastlege ba meg ta kontakt med en gang det var noe etter første kontroll, og bare det i seg selv gjør meg tryggere og roligere når bekymringer dukker opp!
Ringte legevakten og fikk beskjed om å ringe fastlegen i morgen, for å bli henvist til ultralyd.

Mest sannsynlig er det uskyldig, men det er bra du blir tatt på alvor og kanskje får svar fort! Så slipper du å gå rundt med masse tanker og bekymringer, lykke til!![]()

Var på ultralyd idag.
Fant et foster som var for lite og uten hjerteslag. Fryktelig trist, men hadde en misstanke siden jeg ikke har blitt så veldig kvalm, noe jeg har vært de andre svangerskapene......
Lykke til alle dere andre, nå må det være mange nok som har mistet![]()
Så utrolig leit!Var på ultralyd idag.
Fant et foster som var for lite og uten hjerteslag. Fryktelig trist, men hadde en misstanke siden jeg ikke har blitt så veldig kvalm, noe jeg har vært de andre svangerskapene......
Så utrolig leit. Sender deg en klemVar på ultralyd idag.
lykke til med videre prøving