Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, første gang jeg er gravid så blir usikker på alt.. var nettop på do, og oppdaget att jeg blødde litt. Var litt sånn gammelrosa farge på blodet... nå tenker jeg selvfølgelig det verste Noen andre som blør litt underveis som det går bra med? Er foresten 6+2 idag
Jeg gjorde også det i uke 6. Det gikk helt fint som oftest er det ikke noe å bekymre seg for når det er kun litt rosa eller brunt, og ikke mye blod. Men ring jordmor om du føler deg usikker
Blødde også frem til uke 6-7. 3-4 ganger. Rosa og ene gangen mye vanlig blod. Trodde det var over og måtte bruke bind. Men fikk se et bankende hjerte i uke 7+5. så det trenger ikke være noe gale
Forbered deg på det værste, håp på det beste.
Jeg opplevde også litt rosa blod på papiret når jeg var ca 7 uker i 2018, så stoppet det i noen dager så plutselig kom det tilbake. Jeg snakket med legen og hun sa at så lenge jeg ikke hadde mye magevondt så var det ufarlig, på jobb kom magesmertene og jeg begynte ila få dager å blø. Jeg mistet.
Jeg blødde sånn da jeg var gravid med sønnen på 3 år, det gikk jo bra.
Denne runden gikk det ikke bra, blødde i 3 uker før det ble SA.
Hørt om mange som blør og det går bra, ikke mist motet!
Takk for svar alle sammen, jeg blødde kun den ene gangen, så ser ut som det er stoppet oppBlødde litt under sex idag, men det er vel vanlig? Ellers får jeg bare prøve å ikke tenke på det, og satse på det ikke kommer mer. Skal på ultralyd på fredag, da er jeg 7+1 så håper jeg får høre hjertelyd da