Blod!!

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg hadde lyst rødt blod på papiret i går kveld når jeg tørket meg. I dag var det brunt blod, noen få dråper i trusa, og når jeg tørket meg. Får panikk med en gang. Orker ikke at det skal gå galt denne gangen også. Blir 4 gangen på 11 måneder..! Har litt mens smerter, men har ikke vondt. Mer ubehagelig. Har nesten ikke hatt mens smerter i magen denne graviditeten.. :(

Siden det er så lite og ingen smerter så kan det jo bare være skjøre slimhinner:) brunt blod er jo ihvertfall gammelt blod, så tyder jo på at blødningen har stoppet;) krysser fingrene for deg❤ Mistet i siste svangerskap så vet hvor vondt det er, er super nervøs sjøl denne gangen:nailbiting:

Krysser fingrene for at det er uskyldig! ❤️
Har også hatt litt blod/brunt på papiret to ganger så langt, men har gitt seg nå. Første trimester har mange bekymringer :(
Klem❤️

Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning:Heartred
jeg har også litt småblødninger... Håper på at det går bra og prøver å ikke tenke så mye på det. Det blir man så sliten av:grumpy:

Jeg blødde forholdsvis ofte i det forrige svangerskapet, men det gikk heldigvis bra allikevel. Krysser fingrene for at det er ufarlig også hos deg!

Siden det er så lite og ingen smerter så kan det jo bare være skjøre slimhinner:) brunt blod er jo ihvertfall gammelt blod, så tyder jo på at blødningen har stoppet;) krysser fingrene for deg❤ Mistet i siste svangerskap så vet hvor vondt det er, er super nervøs sjøl denne gangen:nailbiting:
Takk for svar :) prøver p slappe av, og tenke positivt, men det går ikke.. uff! :(:Heartred

Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning:Heartred
jeg har også litt småblødninger... Håper på at det går bra og prøver å ikke tenke så mye på det. Det blir man så sliten av:grumpy:
Veldig sliten! Klarer ikke å tenke på noe annet jeg! Googler meg ihjel! :( Håper på uskyldige blødninger hos oss begge :Heartred

Jeg blødde forholdsvis ofte i det forrige svangerskapet, men det gikk heldigvis bra allikevel. Krysser fingrene for at det er ufarlig også hos deg!
Takk for svar :Heartred så bra det gikk fint for deg! Håper jeg er like heldig :)

Krysser fingrene for deg♡

Krysser fingrene for at det er uskyldig blod ❤️

Last edited:
Man kan ha sa uten smerter også, jeg hadde det i mars.

Men siden det er brunt blod så håper vi på en helt uskyldig blødning som har gitt seg

Har stoppet opp nå :happy: Har kun litt strekksmerter i livmoren, som jeg har hatt hele tiden :happy: så håper det bare var uskyldig :Heartred

Åh så bra å høre! ❤️ jeg ser du har laget ett innlegg om hard mage, det kan sikkert være en årsak til blod også, når slimhinnene er så skjøre ☺️

Back
Topp