Blod....

Mammalaila

Glad i forumet
Blæ asså!! I dag er det akkurat en uke siden innsett av 3 dagers. Altså 10 dpo. Var akkurat på do, og der var det rødbrunt på truseinnlegget (sorry the details! Bruker det pga lutinusen). Når jeg tørka meg fikk jeg litt koagulert blod på papiret og.. ikke mye, men litt. Og det er vel et skikkelig dårlig tegn er det ikke? Koagulert blod liksom.. Fader asså..
 
Det kan både være irriterte slimhinner hvis du går på lutinus eller mensen, det er jo noen som blør litt under svangerskapet også. Satser på at det ikke er mensen! Første innsett hos meg så jeg litt blod etter en uke, var negativt hos meg da.. Har du testet noe mer?
 
Det kan være feste blødning. Eller bare irriterte slimhinner. Men kan og være noe annet.

Krysser fingra
 
Det kan både være irriterte slimhinner hvis du går på lutinus eller mensen, det er jo noen som blør litt under svangerskapet også. Satser på at det ikke er mensen! Første innsett hos meg så jeg litt blod etter en uke, var negativt hos meg da.. Har du testet noe mer?

Ja, jeg testa med strimmel fra Normal i dag tidlig og den var negativ. Venter ikke mensen før på lørdag, og i følge sykehuset så kan lutinus forskyve mensen noen dager. Så er jo rart om jeg skulle fått mensen nå og.. Men samtidig var det jo små klumper med koagulert blod. Så kjipt å ikke vite. Men friskt blod var det nå ikke, og det er vel "positivt".
 
Det kan være feste blødning. Eller bare irriterte slimhinner. Men kan og være noe annet.

Krysser fingra

Litt seint med festeblødning vel? Var hvertfall ikke friskt blod, er vel det som er et varseltegn? Men samtidig var det bittelitt koagulert blod, og det er vel varseltegn det og.. Blæ.. :/
 
Det kan være feste blødning. Eller bare irriterte slimhinner. Men kan og være noe annet.

Krysser fingra

Litt seint med festeblødning vel? Var hvertfall ikke friskt blod, er vel det som er et varseltegn? Men samtidig var det bittelitt koagulert blod, og det er vel varseltegn det og.. Blæ.. :/
 
Ja, jeg testa med strimmel fra Normal i dag tidlig og den var negativ. Venter ikke mensen før på lørdag, og i følge sykehuset så kan lutinus forskyve mensen noen dager. Så er jo rart om jeg skulle fått mensen nå og.. Men samtidig var det jo små klumper med koagulert blod. Så kjipt å ikke vite. Men friskt blod var det nå ikke, og det er vel "positivt".

koagulert blod må ikke bety noe så tidlig! Og testerna fra normal er veldig lite sensitive. Dem trenger mye hcg for å slå ut, så det heller må ikke bety noe! Krysser alla fingrar och tår for gladnyheter om noen dager! :Heartbigred
 
koagulert blod må ikke bety noe så tidlig! Og testerna fra normal er veldig lite sensitive. Dem trenger mye hcg for å slå ut, så det heller må ikke bety noe! Krysser alla fingrar och tår for gladnyheter om noen dager! :Heartbigred

Okay. Tror jeg må kjøpe meg noen andre tester, hvertfall for å kunne tenke at negativ faktisk er negativ. Var en tur til på do nå, og det var bare bittelitt brunt nå. Så er hvertfall ikke ferskt blod :) Takk :)
 
Tror det er bra tegn at det er ikke noe fersk blod. Har du ellers noe smerter/murring som før vanlig mensen?
 
Tror det er bra tegn at det er ikke noe fersk blod. Har du ellers noe smerter/murring som før vanlig mensen?

Nei, bare samma som jeg har hatt sida uttak, typ eggløsningsmerter. Lignende det. Har kanskje avtatt noe når jeg tenker meg om.. Men er ikke noe som før mensen hvertfall :)
 
Ja, jeg testa med strimmel fra Normal i dag tidlig og den var negativ. Venter ikke mensen før på lørdag, og i følge sykehuset så kan lutinus forskyve mensen noen dager. Så er jo rart om jeg skulle fått mensen nå og.. Men samtidig var det jo små klumper med koagulert blod. Så kjipt å ikke vite. Men friskt blod var det nå ikke, og det er vel "positivt".
Ja, da er det nok litt tidlig med mensen :) Det er sikkert bare at slimhinnene er irritert. Jeg fikk mensen en uke etter innsett av blastocyst, og da er man jo allerede fem dager. Krysser fingrene for deg!! Det er så nervepirrende med rugedager:dead:
 
Veldig vanlig mtp skjøre slimhinner som flere her skriver,men kan og være mensen.. Men håper såklart du er gravid :)
 
14 dager etter uttak og innsett av blactocyst, så var det testdag hos meg. Få dager før selve testdagen hadde jeg 2 dager med blødning. Forventet det verste. På testdagen var begge graviditetstester, både vanlig og digital positiv. Blodprøven var positiv og er nu straks ved termin. Så blødning betyr ikke nødvendigvis at det er sa. Har også hatt blødninger gjennom svangerskapet.
 
Last edited:
Det har gitt seg nå :) Var bare på første dobesøket det var litt koagulert blod med i det brune. Ellers har det bare vært brun utflod eller hva jeg Skal kalle det på papiret. Og ingenting nå i kveld. Så jeg krysser fingra for at det fremdeles er håp :D Enda noen dager igjen før forventa mens, men jeg tenkte å prøve en tidligtest i morra tidlig og ikke normal sine :angelic:
 
Det har gitt seg nå :) Var bare på første dobesøket det var litt koagulert blod med i det brune. Ellers har det bare vært brun utflod eller hva jeg Skal kalle det på papiret. Og ingenting nå i kveld. Så jeg krysser fingra for at det fremdeles er håp :D Enda noen dager igjen før forventa mens, men jeg tenkte å prøve en tidligtest i morra tidlig og ikke normal sine :angelic:
Legg ut bilde da :happy: hvilken test har du kjøpt? Godt det ikke er noe nå ikveld da.
 
Kjøpte rfsu tidligtest. Den var negativ. Bare en svak fargeløs skyggestrek. Så når tidligtest er negativ 11 dpo er vel løpet kjørt..
Ikke alle som får positiv da heller. Så hadde ikke gitt opp alt håp.
Og flere, inkludert meg, som får sterkere tester på ettermiddagen, enn morgenen :)
 
Back
Topp