Blod..

Kaffebønna

Elsker forumet
Påskekyllingene 2020
Føles ut som det flashback fra før jeg fikk sønnen min..

Mistet 5+0. Begynte med litt spotting før det tok seg opp dagen etter.

Nå er det kommet litt blod 5+1. Synes det brygger opp til kramper også :smiley-angry017
 
Uff, håper det er helt uskyldig og det går bra! <3 Krysser fingrene for deg
 
Jeg har blødd to ganger i dette svangerskapet hittil. Mistet i uke 9 i september, så vonde assosiasjoner. Nå hadde jeg blod på papiret i uke 4 og uke 5, men på TUL i uke 6 så alt helt bra ut foreløpig . Krysser alt jeg har for deg
 
Jeg har blødd to ganger i dette svangerskapet hittil. Mistet i uke 9 i september, så vonde assosiasjoner. Nå hadde jeg blod på papiret i uke 4 og uke 5, men på TUL i uke 6 så alt helt bra ut foreløpig . Krysser alt jeg har for deg

Så godt å høre at det går bra nå!
Hadde du kun på papiret?

Det kommer også litt i truseinnlegget her nå..
 
Så godt å høre at det går bra nå!
Hadde du kun på papiret?

Det kommer også litt i truseinnlegget her nå..

Ja, hadde litt i truseinnlegget, i tillegg har jeg hatt rosa på papiret mange ganger etter det, vondt i magen hadde jeg også så var hos lege og tok HCG-test. Var godt med friskt blod de to gangene det kom. Da jeg mistet sist følte jeg meg brått veldig bra, mistet kvalme og trøtthet på dagen, så kom blodet noen dager senere og da stoppet det ikke. Bare bygde seg opp. Nå har kvalmen meldt seg for fullt, så det lover jo bare bra! Saumfarte Internett for andre med blødning da jeg opplevde det, og det går bra med veldig mange, fler enn man tror. Ikke mist håpet <3
 
Har hatt to store og en liten blødning så langt i dette svangerskapet, etter de to første var jeg på UL og alt var i orden. Satser på at alt fortsatt er i orden :)

Håper det bare er uskyldig, det er mange som blør litt uten at det betyr noe :)
 
Håper det er uskyldig!
 
Nå kom det slimete greier med blodet. Det kjenner jeg igjen fra forrige sa jeg har hatt. Beklager tmi :p

Jeg er tom for strimmel tester (brukte siste i dag) så blir å kjøpe nye på apoteket i morgen å følge med at hCG forsvinner. Men er helt sikker på at det ikke ble augustbaby likevel dessverre.
 
Ååå så fælt :( Jeg har blødd siden starten og var på UL forrige uke og fikk beskjed om at det enten var for tidlig eller så hadde jeg mista... må vente til 7. januar for nytt svar og tar tester i mellomtide så skjønner hvordan du har det! Oppdater meg om hvordan det går med hcg’en!
 
Det ble så smertefullt i dag..mye verre enn forrige SA ved ca samme tid.

Så stakk innom legekontoret for å spørre om jeg burde kontakte legen. Endte med en rask konsultasjon før jeg måtte videre til gynekologisk sjekk på sykehuset med mistanke om exu.

Jeg har mistenkt dette innerst inne selv pga manglende stigning på testene, selv om jeg har brukt kjipe tester.

Gyn på sykehuset hentet inn både bistand og overlege men de tror heldigvis det bare er en sa som er på vei til å ordne opp selv. Livmormunnen hadde åpnet seg en cm ca.

Men måtte ta hcgprøve for å være sikker, i dag og ny til uka igjen .


Ikke slik jeg hadde tenkt å.tilbringe 3 juledag. Har måtte avlyse middagsbesøket, siden halve dagen har gått med til kontroller.

Håper på ny spire snarlig <3
 
Det ble så smertefullt i dag..mye verre enn forrige SA ved ca samme tid.

Så stakk innom legekontoret for å spørre om jeg burde kontakte legen. Endte med en rask konsultasjon før jeg måtte videre til gynekologisk sjekk på sykehuset med mistanke om exu.

Jeg har mistenkt dette innerst inne selv pga manglende stigning på testene, selv om jeg har brukt kjipe tester.

Gyn på sykehuset hentet inn både bistand og overlege men de tror heldigvis det bare er en sa som er på vei til å ordne opp selv. Livmormunnen hadde åpnet seg en cm ca.

Men måtte ta hcgprøve for å være sikker, i dag og ny til uka igjen .


Ikke slik jeg hadde tenkt å.tilbringe 3 juledag. Har måtte avlyse middagsbesøket, siden halve dagen har gått med til kontroller.

Håper på ny spire snarlig <3
Så synd det gikk slik. Håper kroppen din ordner raskt opp selv.
Sender varme tanker din vei:Heartred
 
Det ble så smertefullt i dag..mye verre enn forrige SA ved ca samme tid.

Så stakk innom legekontoret for å spørre om jeg burde kontakte legen. Endte med en rask konsultasjon før jeg måtte videre til gynekologisk sjekk på sykehuset med mistanke om exu.

Jeg har mistenkt dette innerst inne selv pga manglende stigning på testene, selv om jeg har brukt kjipe tester.

Gyn på sykehuset hentet inn både bistand og overlege men de tror heldigvis det bare er en sa som er på vei til å ordne opp selv. Livmormunnen hadde åpnet seg en cm ca.

Men måtte ta hcgprøve for å være sikker, i dag og ny til uka igjen .


Ikke slik jeg hadde tenkt å.tilbringe 3 juledag. Har måtte avlyse middagsbesøket, siden halve dagen har gått med til kontroller.

Håper på ny spire snarlig <3
Så trist❤️ Heldig vis er det mange som blir gravid igjen med en gang, og håper det ordner seg sånn for deg også ❤️
 
Nei, så utrolig kjedelig!! Sender en superklem, kjære deg! ❤️ Dette var skikkelig trist!
 
Utrolig leit å høre:Heartred Krysser fingrene for at neste spire kommer fortløpende og holder helt til mål!!
 
varme tanker og klemmer til deg. dette var fryktelig trist :Heartbigred
 
Back
Topp