Blod :(

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Har hatt litt brun utflod i 2 dager nå :(
men i dag har det godt over til litt friskt blod noen av gangene jeg har vært på do, ikke noe i do men på papiret :( er så sykt trist for vet jo hva som skjer nå :( dette blir da min 3 SA noe jeg virkelig håpet jeg kunne slippe :( er det noen av dere som har noen solskinn historier :) føler jeg trenger det nå :(

Med storebror blødde jeg to ganger (i ganske tålig like mange dager som mensen varer), og det gikk bra :) fant ut at jeg var gravid da i uke 9, litt tilfeldig :)

Jeg blødde brunt og rødt om hverandre mellom uke 7 og 9 i et svangerskap. Ikke mye, men nesten hver dag. Det var ingenting galt :) men fikk sexforbud av jordmor.

Har ingen erfaringer selv med hører jo stadig om dem som blør litt uten at det er noe farlig også... Krysser fingrene for at det er en ufarlig blødning hos deg, er virkelig ikke rettferdig at noen skal måtte gå igjennom noe så tøft som SA så mange ganger :( sender mange klemmer <3

Da forsvinner jeg her ifra, blødningene har tatt seg opp så skjønner jo hva som skjer :( lykke til videre, håper dere kommer i mål :)

Uff.. det var leit. Masse lykke til videre med prøvinga. Håper spiren sitter for å bli snart!

Å nei, det var trist :( Lykke til videre, håper du snart får oppfylt ønsket ditt :)

Nei, det var veldig trist :( lykke til videre, krysser fingra for at det snart klaffer for dere igjen og sitter til termin <3

Nei og nei :( Får vondt helt inn i hjerterota! Håper det klaffer for dere igjen snart. Lykke til. <3

Ånei! Så leit å høre! :(
Lykke til videre, håper det sitter en spire fort igjen <3 (som klamrer seg fast!)

Det var trist :( Må neste spire sitte fort og hele veien ut <3

Trist! Lykke til videre. Håper det blir verdens sterkeste baby snart som kommer til dere!

Back
Topp