Blod

Lille Piken

Juli2015
I går kom det en anelse brun utflod.
I dag har det kommet en slimete utflod med tydelig røde streker i seg. Det er ikke mye og kun inne i den slimete utfloden.. Jeg blir superstressa og fikk trygla meg til en ul i mårra hos privat gyn. Har "vanlige" murringer og stikkinger og kjenner selvfølgelig nå veldig mye etter..

Vær så snill å del dere som har opplevd det samme og alt er bra... Trenger ikke skrekkhistorier!!!!

Blir skikkelig stressa av dette, spesielt etter en drøm om at jeg begynte å blø i natt...

Jeg blødde også i helgen som var :( har vært på gu og de fant ikke noe tegn til blod... Jeg har kastet opp hver dag etter dette, så tenker jeg fortsatt er gravid! Skal på ul 3.des, så vet ikke mere før da. Ønsker deg lykke til og at spiren holder seg fast ❤️

Har ikke opplevd det selv, men en venninne av meg hadde samme i uke 7-8.. Litt utflod med "blod-tråder" og der va alt helt normalt!!
Lykke til i morgen :)

Jeg både vet og leser at dette er normalt. Men jeg klarer ikke å riste av meg bekymringen. Trenger å se alt er bra i mårra

Håper alt er bra :) opplevde selv det samme i dag, i full panikk ringte jeg legen, hun fikk roet meg litt å sa det var helt fint så sant det ikke ble rosa og rødt da ville hun ha meg på kontroll, men likevel angsten og panikken er der fortsatt ..

Jeg opplevde det du beskriver, pluss friskt blod noen dager senere, ganske
Mye også... Spira har det helt bra og det var kun uskyldig :) hvis det ikke er klumper eller mye smerter kan du puste ut <3

Har time 1215 i dag. Han finner nok ikke noe galt, det har ikke kommet noe mer. Men skal bli betryggende å få en sjekk. Håper på å se hjerte i aktivitet. Det hadde roa meg så veldig. Noen som har sett hjerte i begynnelsen av uke 6?

Har time 1215 i dag. Han finner nok ikke noe galt, det har ikke kommet noe mer. Men skal bli betryggende å få en sjekk. Håper på å se hjerte i aktivitet. Det hadde roa meg så veldig. Noen som har sett hjerte i begynnelsen av uke 6?

Hjertet skal du begynne å slå på slutten av uke 5 :) så det er håp :)

Hjertet skal du begynne å slå på slutten av uke 5 :) så det er håp :)
Nå ble jeg ekstra glad i deg :D
Var i uke 6 med førstemann. Men da var jeg nok noen dager kortere og ikke noe hjertelyd. Men fikk komme tilbake 2 uker etterpå og fikk se hjerte.
Vet ikke om utstyret har noe å si. Men denne gyn har veldig nytt utstyr siden han er privat og lever av nettopp dette. Gravide med ekstra kikketrang ;)

Var i uke 6 med førstemann. Men da var jeg nok noen dager kortere og ikke noe hjertelyd. Men fikk komme tilbake 2 uker etterpå og fikk se hjerte.
Vet ikke om utstyret har noe å si. Men denne gyn har veldig nytt utstyr siden han er privat og lever av nettopp dette. Gravide med ekstra kikketrang ;)

Haha :p det er vist vanskelig å se, men det skal være mulig ja :D lykke til ❤️

Se på denne :)

https://m.youtube.com/watch?v=1X6kZdVBLkE

Jeg fikk en styrtblødning med klumper for 3 uker siden. Hadde litt murringer og blod i utflod også noen dager senere. Var på ul forrige uke(uke 6), og der var det et lite hjerte som slo:) så dette går nok helt sikkert bra:) lykke til!<3

Back
Topp