Blod!!

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Kom litt tynt blod på papiret nå som jeg var på do. Er 15 uker på vei. Ikke blødd tidligere i svangerskapet. Hva gjør jeg? Ble skikkelig stresset nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Husk at livmora og morkaka vokser og flytter på seg. Dette kan gi blødninger. Skjøre slimhinner osv. Så lenge det ikke tar seg opp og du får smerter, så er det nok uskyldig <3 men ring legen hvis du er usikker og stresset. Kan hende du får sjekket det opp. Ikke godt å være bekymret.

Husk at livmora og morkaka vokser og flytter på seg. Dette kan gi blødninger. Skjøre slimhinner osv. Så lenge det ikke tar seg opp og du får smerter, så er det nok uskyldig <3 men ring legen hvis du er usikker og stresset. Kan hende du får sjekket det opp. Ikke godt å være bekymret.

Signerer! ;)

Jeg har alltid blødninger i sv.skapene mine og det har gått bra hver gang ;)
Krysser fingrene for at dette kun er en uskyldig blødning.

Jeg synes man skal ta det på alvor, og er du bekymret er det mye bedre å kontakte legen for sin egen ro.. Når det er sagt har jeg blødd en god del, og det har vist seg på ul at det er blod fra livmorhalsen som skulle ut.. Det var den aller vanligste grunnen til at gravide blør - og mange opplever det.. Jeg var ikke så langt på vei som deg når jeg blødde. Er du bekymret, ta en sjekk :) Det er mye bedre for deg selv.. Jeg ringte privat ul i Oslo og fikk ul samme dag :)

Kontakt lege for din egen del :) kan godt være en uskyldig blødning som er veldig vanlig, men du føler deg mye roligere etter at det er sjekket! Heller en gang for mye enn en gang for lite.. For noen uker siden hadde jeg også en blødning. Akkurat passert 12 uker og begynte å senke skuldrene. Men det var heldigvis ingenting og da jeg så at babyen hadde det bra følte jeg meg 10 kg lettere og klarte endelig å slappe av igjen. Lykke til :)

Så bra! :)
Jeg blødde litt for to uker siden. . Hadde akkurat passert 12 uker og ble så redd! Hadde hatt mye ubehag i magen pga livmoren som vokser og ringte til jordmor. Det var ikke beroligende. . Hun avsluttet samtalen med "håper vi sees til timen da.."
Ringte fastlegen og fikk time med engang.. fikk time hos gyn på sykehuset dagen etter :)
Alt stod bra til og fikk full sjekk og klarsignal om å leve som før :)
Da slappet jeg av!

Jeg har hatt litt småblødninger innimellom sammen med menssmerter, har vært på ultralyd to ganger fordi jeg ble redd, alt har vært helt normalt!:-D tror det er like vanlig for noen å blø litt som det er å ikke gjøre det...

Back
Topp