blod?

babybooom

Forelsket i forumet
er det normalt og blø etter celleprøve? tok det i dag og nå blør jeg litt. blir jo helt stresset. likte ikke hun skulle ta det nå når jeg er gravid men hun skulle absolutt det.

er det normalt og blø etter celleprøve? tok det i dag og nå blør jeg litt. blir jo helt stresset. likte ikke hun skulle ta det nå når jeg er gravid men hun skulle absolutt det.

Det er veldig normalt å blø litt etter celleprøver. Men er rart at ho skulle ta det no når du er gravid. Dei pleier å venta med det evt til 6 vekers etterkontrollen.

Ja det er normalt ikke noe farlig fikk jeg høre. Tok celleprøve når jeg var 9+3. Så langt ser det ut som det går bra er snart i uke 12.

Helt normalt;) Men syns det var rart hun gjorde det nå :s

Har tatt celleprøve i begge graviditetene mine jeg. Normalt å blø litt etterpå ja. Informerte hun ikke om det?

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

huff håper alt er som det skal da....
Nei jeg aner ikke hvorfor hun tok nå, hun ss den kunne bli feil pga hormoner og vis den viste utslag gjorde de ikke noe før etter svangerskap så da vil jeg jo gå lenge å bekymre meg så jeg ville vente til etter fødsel men hun mente det burde gjøres nå.

Helt normalt og blø etter celleprøve. Det er heller ikke farlig å gjøre for gravide, selv om resultatet kan være vanskeligere å tolke :-) men dette har de kontroll på ved laboratoriet!

Back
Topp