blod :(

babybooom

Forelsket i forumet
tårene triller så jeg nesten ikke kan se hva jeg skriver. har helt panikk, var nettopp på do og kom litt rosa på papiret :( er så redd jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. ligger i sengen og bare gråter. klarer ikke ta meg sammen og ringe legen heller :(

er jo bare en uke siden vi var på ul å så ett bankende hjerte :(

Men kjære deg, det behøver ikke være farlig! Hvis det bare er bittelitt rosa på papiret er det hundrevis av historier om at det går bra! Jeg har SA nå, og tro meg - det er ikke bare rosa! Hadde rosa bittelitt med min forrige, og det gikk strålende. Så vent og se du, det er nok ingenting!!

helt enig med trallemamma! Skjønner godt at du blir redd, men det trenger ikke være noe! :-) Ta opp telefonen og ring til legen. Be om å få måle HCG eller henvisning til ny UL så du slipper å engste deg unødig i alle fall :-) Det er mange som blør litt tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene for deg! :-)

de ville ikke gjøre noe på legekontoret :( ingenting og gjøre annet enn og vente. muligens de kunne ta en hcg på fredag. :( ville ikke sende meg så tidlig til ul :(

Huff, skjønner godt at du er redd, men det er mange som opplever uskyldig blødning! Ikke gi opp håpet enda. :)

Men hvis du reiser ned på legekontoret så kan du vel få tatt en blodprøve nå? Også en ny på fredag? For å se utviklingen? Kan ikke skjønne at de kan nekte deg det...

de ville ikke gjøre noe før fredag :( skulle heller ringe tilbake om jeg fikk smerter :( lite hjelp og få tydeligvis

de ville ikke gjøre noe før fredag :( skulle heller ringe tilbake om jeg fikk smerter :( lite hjelp og få tydeligvis

:/ de er nok godt herdet og tålmodig på legekontorene. Fælt for oss! Huff, håper dagene går fort til fredag for deg.

Jeg har hatt rosa på papiret så og si hele graviditeten, og noen ganger mer enn det også. Hjertet har jeg sett slå etter dette. Husk at vi har veldig skjøre slimhinner nå, og lett begynner å blø av ufarlige ting som hoste, sex, eller andre små "anstrengelser". Har du sett hjertet slå, er sannsynligheten for SA ennå mindre, har jeg lest.

håper så dere tar rett. er helt knust. sambo ringer privat klinikk så vi kan få sjekket det

Fint at samboeren din ringer privat for du virker jo veldig bekymret. Ville nok gjort det samme som deg. Men vil også henge meg på de svarene du har fått over her. Vi er ganske så sensitive nedentil nå, så det kan være hva som helst, og ikke ha noe med babyen å gjøre.

Håper det bare er et lite uskyldig blodkar som sprakk!!

fikk ikke privat heller de ville vi skulle gå til legen pga blødningen :( ikke mye hjelp å få. er ikke kommet mer så håper det går bra men rimelig lei meg. har ikke opplevd dette med de andre barna mine.

Mange leger har ul apparat(innvendig)!! Ring å hør❤️

legen hadde ringt meg i dag men vet ikke hvorfor. ringte tilbake og de skulle gi henne beskjed men hun ringte aldri igjen. Skal inn og ta hcg i morgen ihvertfall. Har ikke kommet noe mer og ikkw vondt så krysser fingrene ♡

Så rart at de praktiserer så forskjellig rundt omkring! :o
Jeg hadde en sa i uke 8 før jeg fikk eldste, ringte bort til sykehuset og forklarte saken fikk komme på ul med en gang.
De tre andre graviditetene har jeg blødd en del og alltid fått komme til!
Syns i det minste legen din kunne tatt deg inn for en hcg måling!!
Håper det bare er en uskyldig blødning, krysser det jeg kan ;)

Ps etter påvist hjertelyd er risikoen mindre for en sa ;)

Back
Topp