Blod..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jepp da var det min tur til å få den umiddelbare panikken i det man ser litt blod på papiret... Jeg tar egentlig det hele med ro, men må jo bare få det ut ett sted ;)
Jeg fikk beskjed fra legen for 1 uke siden om at jeg kom til å blø litt da det var litt sårt innvendig. Og k kombinasjon med litt sengehygge var det nesten litt på tide at det kom litt..

Men jeg krysser fingrene for at det ikke blir mer og at alt går bra :)

TuMmY LoVe

Off! Nå skremte du meg! Godt du ble advart på forhånd for at det kunne skje.. :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Off! Nå skremte du meg! Godt du ble advart på forhånd for at det kunne skje.. :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Ja om ikke hadde nok panikken vedvart ;)

TuMmY LoVe

Huff. Godt at du er blitt advart da! Og at du har fått en forklaring på hva det sannsynligvis skyldes :) Vil tro det er betryggende!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Godt at du hadde fått en liten advarsel, men det er sikkert ikke noe særlig gøy uansett.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Følelsen er ikke noe god uansett, men godt at du var forberedt. Det går nok fint :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ikke noe mer i dag, så håper nok det bare var det lille i går :)

TuMmY LoVe

Uff, kjenner følelsen. Godt du fikk en forvarsel og at det ikke har kommet noe mer! Ikke noe god følelse uansett.

6. April 2013
7. April 2015

Åh ja, det er panikk det! Ble så redd da det skjedde med meg, ringte føden som ikke hadde tid og dro på legevakta. Gikk rett forbi sånn 50 folk, men alt var bra, heldigvis!! Så bra du ble advart, litt mindre skummelt da:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh ja, det er panikk det! Ble så redd da det skjedde med meg, ringte føden som ikke hadde tid og dro på legevakta. Gikk rett forbi sånn 50 folk, men alt var bra, heldigvis!! Så bra du ble advart, litt mindre skummelt da:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg blødde i 12uker sist, så dette er ingenting ;)

TuMmY LoVe

Det er heldivis vanlig med små blødinger :) men man får jo litt skrekken uanset om man eeeegentlig vet hvorfor man blør :P

Det er heldivis vanlig med små blødinger :) men man får jo litt skrekken uanset om man eeeegentlig vet hvorfor man blør :p

Nesten så jeg skulle ønske det var litt mer informasjon om at det faktisk ikke er uvanlig å blø litt.. Jeg har hatt to små blødninger selv og var kjemperedd begge gangene!

Back
Topp