Blod :(

jente94

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
10+6 idag fikk rosa blod på papiret, ringte legevakta men de ville ikke ta meg inn siden jeg ikke hadde sterke smerter.. :(

Uff da:( prøv å ta det rolig, mange som blør litt uten at det betyr at du mister. Men skjønner du blir nervøs..lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er så frustrerende når man blør.. jeg blødde også litt rosa først og litt brunt, men jeg fikk time til ultralyd og alt sto bra til fordet:)

Har time til ul den 23. April.. Har gledet meg masse til å se den lille og er så redd for en spontanabort nå :( har lyst på en ul NÅ men de sa på legevakta at det var ca 20% som blør i graviditeten uten at noe er galt, men det hjalp ikke å si det til meg ble ikke noe mer rolig av det for å si det sånn :( ...

Så lenge du ikke har smerter eller klumper er det ikke en abort. Kan regnes som truende abort så ta det rolig.
Om du har hatt sex, ledd eller hosta osv kan det være nok for slimhinnene til å begynne å blø litt.. Se det litt ann til i morgen om det er likedan eller værre så ringer du tilbake å krever en kontroll og overdriver :)

Kjenner at det romler i magen :/ var akkurat sånn her det var sist gang jeg mista så har på følelsen at dette kommer til å gå galt :( legger meg for å sove nå med bind bare sånn i tilfelle :/

Huff, skjønner det ikke er så enkelt å være deg akkurat nå.
Om du er veldig bekymret og har mista før, synes jeg det er rart av legevakta å ikke ta deg inn til en sjekk. Men det er heldigvis ikke lenge til onsdag :) Hold oss oppdatert, da. Klem.

Blir så provosert av at legekontorene oppfører seg slik. Opplevde samme som deg og måtte iherdig krangle meg til en time. Virker som at de bare ser på det som bagateller og at de ikke vil se trynet på oss før uke tolv. Er førstegangs og er overrasket over at man er så overlatt til seg selv. Her gikk det fint forresten. Det gjør det nok med deg også men deitt å gå å være så usikker :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det med deg i dag?

For en oppførsel av de på legevakta. Sender varme tanker til deg <3

Var rødt i bindet når jeg våknet.. Jeg ringte legevakta å sa at jeg hadde sterke smerter men nevnte ikke at det bare var psykiske smerter heh :p ble sendt til sykehuset og fikk ultralyd, der viste det seg at blødningen var uskyldig og vi fikk se en sprell levende baby i uke 11+0 <3 fikk høre hjertelyd og legen sa at babyen min var unormalt aktiv og at det var en positiv ting! Får fortsatt time til ul den 23. April så gleder meg masse til å se den lille igjen <3 jeg var helt sikker på at dette var en spontanabort men så feil kan man ta og glad er jeg for det! <3 nå kan jeg endelig puste ut og få meg litt søvn :)

Åå..kjempe bra :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at alt sto bra til:D Om man virkelig vil fort inn til lege/legevakt så er det eneste å gjøre å overdrive, alle må jo skjønne at man ikke kan sitte hele påsken å bekymre seg..

Sååååå bra å høre :D :D Kos deg mye før en ny bekymring dukker opp, det er iallefall min erfaring ;) hehe <3

Så bra! Kjenner til følelsen:D

Så utrlig flott å høre! :) Skjønner godt at du smurte på. Man kan jo bli helt gal av å ikke vite

Så gla eg ble nå :) godt å få beskjed om at alt er i orden :p

Takk :D var såå redd for at alt skulle ha gått galt, synes at man skal få tilbud om ultralyd med en gang hvis man har ei blødning.. Jeg lå våken hele natta og fikk ikke til å sove før etter jeg hadde fått se at alt var bra med den lille ;s

Så godt å høre!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp