Blod:(

Mammafryd

Flørter med forumet
5 fullgåtte uker, og i dag tidlig kom det noe friskt rosa blod på papiret. Ikke noe mer enn det foreløpig. Jeg har ikke noe særlig med graviditetssymptomer. Er det noen som vet om det har noe for seg å ta tidlig ul allerede nå? Jeg som hadde håpet at alt skulle gå bra denne gangen, mistet litt troen nå. Noen erfaringer?

Når jeg mistet kom det friske blodet sammen med magesmerter. Store magesmerter. Det behøver ikke være farlig med litt blod, så hvis ikke du blør mer eller får smerter, ville jeg fortsatt beholdt håpet :) Ring legevakta og hør hvilke muligheter de har for å få sjekket om du har mistet, test, ul. Det er vel litt vanskelig å få tak i lege/jordmor på en søndag. Hold motet oppe litt til, litt blødning betyr ikke nødvendigvis abort :) Jeg krysser fingrene!!!!

Har ingen smerter, kun bittelitt murringer. Jeg har ikke følt meg gravid de siste dagene, og ha null symptomer er ikke betryggende. Ringer legevakta og hører litt som du sa.

De ser ikke noe særlig på ul før uke 6 tenker jeg, men går jo an å ringe å høre :)

Har ingen smerter, kun bittelitt murringer. Jeg har ikke følt meg gravid de siste dagene, og ha null symptomer er ikke betryggende. Ringer legevakta og hører litt som du sa.
Null symptomer så tidlig er ikke uvanlig det, så det trenger ikke bety noe. Småblødninger er heller ikke uvanlig. Krysser fingrene for deg.

Jeg var på ul i uke 6 pga blødninger, å da kunne de se att den ikke har vokst på 2 uker + at de målte hcg for å være sikker, da virket det som om de kunne se det fra uke 4.

Nei, håper og håper. Og graver meg ned i Internett,og der her det heldigvis mye positiv lesning om akkurat dette rosa blodet. Nå er det 6 timer siden, så aner håp. Vil tro sa ender i større mengde rødt blod. Liker ikke den usikkerheten disse ukene bærer med seg. Sist gang var jeg full av symptomer, og hcg var der den skulle være. Da får man sjokk ved ul i uke 13, og oppdager tom fostersekk. Nå går tiden så sagte, og bekymringene er der konstant. Takker for oppmuntring, og positive tanker

Du er ikke alene. Er 5+6 idag og våknet med sterkere mensmurringer enn jeg har hatt de siste ukene. Gikk på do og der var det litt lyserosa på papiret. Har googla som en gal i hele dag, og roa meg litt ned. Ikke noe mere "blod" enn så lenge.
Satser på at det bare vokser i go fart der inne :) *krysser fingrene*
Smertene er også borte. Da skal det visst gå fint ifølge alle mulige svar på internett.
Skal ta det opp med legen når jeg skal dit på 1.SK på tirsdag :)

*krysser fingrene for deg også*

Back
Topp