Blod...

Er nok veldig negativ siden jeg mistet i sommer. Takk, jenter! Skal fortelle hvordan det gikk.

Fikk ikke komme før tre, for de hadde det så travelt. Blør i dag og, så nå har jeg gitt opp håpet.

Fikk ikke komme før tre, for de hadde det så travelt. Blør i dag og, så nå har jeg gitt opp håpet.

Ikke gi opp håpet:) Jeg har blødd i svangerskapene til begge mine, hvor en nå er i barnehagen og den andre ligger ute og sover. Lykke til etterpå!

Krysser fingrene for at du får se et hjerte slå... <3

Jeg er gudmor til en liten jente og når moren hennes gikk gravid blødde hun så å si hver dag de første to trimestrene. Alt fra litt blod, lyst, mørkt, mye blod og farget utflod.

Håper det går bra med deg og den lille :)

Jeg har jo ikke vondt, men synes det er etter forholdene mye blod. Ikke som i abort, men nok til at jeg venter på det. Blør mens jeg sitter på do og det er koagler i det. Tror det er best å være forberedt på det verste. Ligger på sofaen og venter på at tiden skal gå. Takk for all oppmuntring! ♥

Huff, skjønner det er fælt å gå sånn. Masse lykke til i allefall, håper det er bare uskyldig

Hvordan gikk det hos legen idag?

Nå har jeg jo skrevet en annen tråd, men legen fant bare en tom plomme. Nå blør jeg bare mer og mer, så da blir det ikke noe denne gang.

Så kjipt :(
Håper det klaffer igjen for deg fort og at den lille holder seg godt fast da :)

:( Så leit :(

Sist jeg var gravid hadde jeg små blødninger de 3 første mnd og det gikk helt fint;)

Back
Topp