Blod...

Tosola

Forelsket i forumet
Noen som har erfart å få blodig utflod uten å miste? Ser ut som utvannet blod. Nå er jeg redd!! :'(

Nå vet jo ikke jeg om spiren min vokser eller ikke, men jeg har helt klart ikke mistet enda. Å jeg blødde MASSE på fredag i forige uke (da trodde jeg det var mensen siden det var IKM), blødde noe på lørdag å stopp på søndag. Tok negativ test på Mandag denne uken, men positiv både med rfsu å CB med uketing på etter dette. Så nå vet jeg at jeg er gravid å tror at spiren vokser uten at jeg vet for sikkert, men mistet har jeg ikke

*sniker fra mai*

Ja. Har hatt blodig utflod opptil flere ganger, men på ul har det vært sprelsk baby!

Ok... *prøveråpuste* Jeg må prøve å ikke ta sorgen på forskudd. Mistet i 6 uke sist, men da hadde jeg nesten ikke symptomer og blødde jo masse... Er ikke bare LITT redd for å miste igjen! :(

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt går bra :)

Takk! Skal prøve å få hjelp i morgen. Har litt vondt i den ene siden og er veldig redd for svangerskap utenfor livmoren.

Takk! Skal prøve å få hjelp i morgen. Har litt vondt i den ene siden og er veldig redd for svangerskap utenfor livmoren.
Jeg har hatt mye magevondt, og mest på den ene siden. Men ingenting som tyder på at det ikke er som det skal her. Så det behøver ikke bety noe. :)

Æsj, det er så skummelt med sånt altså! Men det trenger ikke å bety noe!

Krysser fingre for at alt er som det skal. Så bra du får UL i morgen :)

Uff... så kjedelig.. :( krysser fingrene for deg.... <3

Jeg blir helt ødelagt av det her og må bare få sjekket det med en gang. Har mensmurringer, ingen sterke smerter, men en veldig dårlig magefølelse av en eller annen grunn. Bare skjelver :(

Ventetiden er grusom! Ring legekontoret med en gang det åpner imorgen og forlang ul!

Masse lykke til i morgen! Blir godt og få ul og se om alt er greit eller ikke.
Vet det er veldig lett og ta sorgene på forskudd! Jeg blødde tidligere denne uka og ble livredd og var 100% sikker på at jeg mistet. Blødde og hadde ganske vondt i underlivet. Fikk komme på ul dagen etter og der var det et hjerte som slo :) Håper du får samme opplevelsen!

Masse lykke til i morgen. Håper alt er bra med den lille i magen din :)
Det trenger abselutt ikke være en SA/MA :)

Back
Topp