Blod...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Da jeg var på do istad kom det mye utflod med litt brunt blod i. Jeg tok jo celleprøve i går og hun sa det kom litt blod som jo er helt normalt. Jeg kan vel bare regne med at det var det blodet som kom ut nå sant?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Signerer hun over meg. Er nok pga celleprøven :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Prøv å senk skuldrene og forhold deg til det hun sa. Siden det er brunt blod betyr det at det nå er koagulert. Det er ingen fare. Prøv å slappe av, dette går bra!

Hvis hun har sagt det så ville jeg stolt på henne og slappet av:) har hørt at dette er normalt etter celleprøve:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Det er nok pga celleprøva ja. Husker det kunne blø litt etter celleprøven, spesielt nå siden det er så skjørt der inne.. skal ikke mye til før man blør

Jeg fikk også beskjed da jeg tok celleprøve at jeg kunne blø litt etterpå, gjorde det ikke. Men det er helt normalt :-)

Da jeg var på do istad kom det mye utflod med litt brunt blod i. Jeg tok jo celleprøve i går og hun sa det kom litt blod som jo er helt normalt. Jeg kan vel bare regne med at det var det blodet som kom ut nå sant?

Det er helt normalt å blø litt etter celleprøve, det gjorde jeg også :)

Takk for svar. Jeg bare trodde det ville komme ut fortere rett etterpå, var derfor jeg var litt usikker. Men regner med det bare var det jeg blødde fra celleprøven dagen før:)

Back
Topp