Blod... :-\

venterpånr2

Betatt av forumet
sorry detaljer! Når jeg var på do nå, så jeg at det hadde kommet litt brun utfold i trusa. Det kom også brunt + rødt slim på papiret når jeg tørka meg. Er fem uker på vei i dag. kjenner jeg blir veldig redd:-\

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Redd jeg må takke for meg... kom litt til nå. friskt blod! veldig lite, men det var der..

=\ Så leit. Krysser fingre for at det er en uskyldig blødning, og om ikke at du snart er tilbake igjen.

Jeg blødde litt tidlig når jeg gikk med dattera mi. Skjønner du blir redd, men det kan gå bra for det.
Har du smerter?

Har ingen smerter nei. Ikke noe blod på papiret nå, men er så redd det skal komme mer. Godt å høre at det kan gå bra da:-) opplevde ikke dette med nr 1. ringer legen i morra om det kommer mer.

Jeg har det akkurat sånn nå jeg også..! =/ Fikk litt hetta!! Men håper det går over for oss begge, sånn at vi kan holde oss her inne til februar begge to! :D

x fingrene for oss begge! kommer fortsatt blod på papiret her:-\

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig!
Huff, blod er så skummelt!

Ønsker deg lykke til og håper det er uskyldig blødning du har! Er positivt at du ikke har smerter og blør lite:)

kom litt her også nå..
ikke følt meg gravid i det siste da. kvalmen og den begynnende bekkenløsningen er borte.. 6+1 i dag..

Back
Topp