Blod?

rosaeple

Blir kjent med forumet
Har siden tirsdag blødd litt lyserosa. Mest bare om ettermiddagen/kvelden. Men i går kom det friskt blod. Idag er det lyserosa igjen. Har heldigvis ikke noe vondt.. Og var hos legen på onsdag og så en liten klump på 7mm :) Men det var for tidlig ig se hjerte! Burde jeg være bekymret??? Eller er det vanlig og blø? Har hatt en SA i januar, så er greit stressa for dette svangerskapet

Jeg blødde lyserosa med min sønn på 2,5 år. Men jeg ville nok spurt etter en blod prøve for å måle hcg så man ser at alt er som det skal. (Det gjorde jeg den gangen) 

da lurer jeg på om jeg skal gjøre det! Hvor lenge blødde du da?

Mener å huske at det var et par kvelder. Jeg hadde ikke friskt blod, kun lyserosa. 

ok, takk for svar =)

Ringte legekontoret igjen jeg, for og egentlig bare si at jeg fortsatt blør.
Da ville de jeg skulle komme på time idag!
Syns det er litt flaut og komme to ganger på en uke, men vil jo gjerne vite om det er bra inni der eller ikke!
Når jeg hadde en SA så blødde jeg brunt, så tok det seg kraftig opp i løpet av dagen, og med skikkelig smerter.
Har heldgvis ikke noe vondt nå, så det er vl kanskje ett godt tegn =)

Krysser fingre for at alt er som det skal. Bedre å sjekke en gang for mye. Lykke til! 

Ikke no kjekt å blø, forstår godt at du er bekymra. Jeg  hadde blødninger med første mann, i uke 7 og det gjekk godt. 
Lurt å ta blodprøver for å se om hcg stiger.Og eventuelt få ny ul, når du er litt lengre så du kan se hjerte.
Masse lykke til.

godt dere forstår meg :)

Ja bedre og sjekke fo mye enn for lite,er vel egentlig ikke stort de får gjort uansett.
Men om de ikke finner noe galt, så blir jeg jo iallefall roligere :)

Ja skal be om en blod prøve fr og sjekke hcg.

Kryss alt dee har for meg!!!

Jeg fikk rosa striper på papiret i uke 6, dagen etter friskt blod, jeg ringte legen og fikk komme på undersøkelse og fikk henvisning til ul, på ul så legen et bankende hjerte :) Så jeg krysser fingrene for at du er like heldig som jeg var! Masse lykke til!

åhh håper jeg er like heldig som deg =)

Syns det e litt rart legen ikke så noe hjerte på onsdag.
Hun mente det var for tidlig.
Og det e jo mulig.. men jeg er jo i uke 7, og har jo lest at folk ser det mye tidligere en det!

Men babyen min var 7mm da, og hun mente det stemte med at jeg var 7uker på vei..

Spent på om det blir UL idag også!!.

Håper det går bra hos legen! Krysser fingrene for at alt er i orden, skjønner jo godt at du blir bekymret!! Men er jo et godt tegn at det ikke er så mye,og at du ikke har smerter. Dette skal gå bra!:)

da har jeg vært hos legen:) Og det gikk superduper bra! Hjertet slo som bare det og den lille er nå 9mm! Mye son hr sjedd på to dager gitt! Hun sa også at det kunne være to "OIDA. Her kan det visst være to!" Haha men det kunne hun ikke si med sikkerhet ;) Blødningene kom fra livmoren, og alt så bra ut! Så da får man bare krysse fingrer og tær for at dette går bra :)

så bra da at alt var i orden også kanskje to,så spennende.. lykke til og håper du slipper mer blødninger:)

Så bra at var fint da.
Spennende at de kunne være to der da.

Så bra at alt var i orden :) Også kanskje to da, så spennendes !!

Så flott at alt gikk fint. 

Så flott at alt gikk bra :) Tror ikke det er unormalt med blødninger fra livmor. Jeg var selv på ultralyd i går etter litt blødning på torsdagen. Det viste seg at jeg hadde en lett blødende livmorhals, og at dette ikke var farlig :)

Så godt dt endte bra. Men så spennende med 2;) Har dere tvillinger i familien.. Litt spent på Åssen dette fungere ettersom jeg er tvilling selv.

Back
Topp