blod

*CS*

Glad i forumet
Istad da jeg stod opp kjente jeg at jeg var kjempe kvalm. Drakk litt vann, men merket fort at jeg måtte spy.
Brakk meg bare flere ganger, det samme skjedde igår da jeg stod opp. Men istad, kom det blod da jeg spyttet etterpå.. Var kunn vannet som kom opp igjen da jeg brakk meg, ikke noe mere. Er det vanlig at det kan komme blod da??
Er driiit nervøs her jeg sitter... [&:][:(] tror jeg får ringe legen min å høre etterpå...

Jeg tror det er ganske vanlig med litt blod når man kaster opp. Bare det ikke er mye[;)]
Ring legen for sikkerhets skyld du!

Uff, blir jo drit nervøs.. Hehe.. Ikke bare,bare når man ikke har vært gravid før[;)]

trodde først de tkom blod når du var på do jeg. Bra det ikke er det da.
Hvis du ikke har noe annet i magen når du kaster opp kan det fort komme litt blod ja. Men er det mye ville jeg absolutt ringt legen.

ORIGINAL: ubeleilig

Hvis du ikke har noe annet i magen når du kaster opp kan det fort komme litt blod ja. Men er det mye ville jeg absolutt ringt legen.

Signerer denne! Bedre å ringe en gang for mye..

Takker og bukker :)

Var hos legen før idag, og hun sykemeldte meg 50%.. Kjedelig:( Er jo ikke syk liksom. Men hun ville jeg skulle ta det med ro om morgenen så kunne jeg heller komme på jobb utpå dagen.
Men det er lettere sagt enn gjort, så nå prøver de å få til at jeg jobber kveld istedet da :)

ORIGINAL: ubeleilig

Hvis du har kastet opp mye, så er det helt normalt og få litt blod. For det sprekker noen små blodkar. Er absolutt ikke farlig. Men hvis det er en del blod så ville jeg ringt legen. Men ikke noe å bekymre seg for tror jeg om du bare ser litt spor etter blod ;)

Jeg kasta opp masse blod på fredag, og da var det første gangen jeg kasta opp...
Jeg kasta opp bare syre først, og blodet var ferskt, så regner med det kom fra halsen pga
at syren var så sterk og at man har skjøre slimhinner når man er gravid.

Har lest at om blodet er svart eller ser ut som kaffegrut kan det komme fra magen, om det
er rødt kan det komme fra halsen.

Okei, veldig betryggende å høre [:)]
Kastet akkuratt opp og da kom det ikke noe blod så var nok bare fra halsen ja[:)]

Back
Topp