Blod

Veronica_82

Forelsket i forumet
Jeg blør....og tok en test som viser ikke gravid...er ikke det rart? ringte lege som ba meg ligge i ro på sofan...

Det hørtes rart ut ja [&:]
Kan jo hende du hadde en kjemisk graviditet???

Lykke til, og håper spiren klamrer seg fast og at testen viste feil [:)][:)][:)]

Da har du nok spontanabortert siden testen allerede viser ikke gravid[&o]

hva er en kjemisk graviditet? Det er en veldig veldig svak strek på testen nå... 10 min siden jeg tok den.. klamrer meg til håpet.

Er det noen som har spontanabortert her? Skal ikke det gjøre vondt?

ORIGINAL: annibananni

Da har du nok spontanabortert siden testen allerede viser ikke gravid[&o]

[&:]

ORIGINAL: Veronica_82

hva er en kjemisk graviditet? Det er en veldig veldig svak strek på testen nå... 10 min siden jeg tok den.. klamrer meg til håpet.

Jeg kan ikke svare på hva en kjemisk graviditet er, men kanskje noen andre kan?

Jeg har hatt en SA. Det gjorde egentlig ikke fysisk vondt. Var som en vanlig mens, med litt menssmerter i mage og rygg. Blødde i 2 dager, ikke mer enn en vanlig mens.. Men det er veldig forskjellig.

Forstår godt at du klamrer deg til håpet. Jeg krysser fingre for deg

Krysser alt jeg har for deg!

ORIGINAL: Siljemor88

ORIGINAL: Veronica_82

Jeg kan ikke svare på hva en kjemisk graviditet er, men kanskje noen andre kan?

Jeg har hatt en SA. Det gjorde egentlig ikke fysisk vondt. Var som en vanlig mens, med litt menssmerter i mage og rygg. Blødde i 2 dager, ikke mer enn en vanlig mens.. Men det er veldig forskjellig.

Forstår godt at du klamrer deg til håpet. Jeg krysser fingre for deg

Jeg hadde en SA i februar, og har en nå...

Forrige gang blødde jeg ca en uke. Som en mensblødning, og ikke mer enn menssmerter.
Nå har blødd siden natt til lørdag, idag kommer det minimalt med blod.
Tok en test på lørdag, som var ultrasvak og dagens test var blendahvit.

Krysser fingre for deg jeg [:)] Håper det går bra! Klem

Stor trøsteklem

ORIGINAL: Sukkertopp

Stor trøsteklem

Jeg har hatt en SA, det gjorde kjempevondt. var ca 6-7 uker. Kom som "rier" magen trakk seg sammen og store mengder blod kom. Gikk frem og tilbake på do, merka den siste kraftige "ria", gikk på do, da kom det en stor klump som sikkert var morkaka og foster :( Tok ca 3 timer med store smerter og mye blod, hadde blødd to dager før det. blødde ca en uke etter.

Håper virkelig ikke det blir like ille for deg!!! Krysser fingrene for at det hele går bra:)

Er det like vel sånn at det ender i SA får du prøve å trøste deg med at det skjer fordi noe mest sannsynlig var galt med lille spire. Huff aldri moro med blod, krysser fingrene for deg.

Kjemisk graviditet er at egget har festet seg for en kort stund, lang nok til at man begynner å produsere hcg, men egget løsner og man får mensen, enten til vanlig tid, eller litt forsinket. Dermed så kan man teste positivt i perioden mellom egget har festet seg og det løsner.

Dette er faktisk veldig vanlig, de aller fleste merker det ikke - mensen kommer enten som vanlig eller bare noen dager forsinket, så man tenker ikke på at det kan ha vært et befruktet egg.

Back
Topp